کد خبر: ۸۰۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۴۱۶
فوق ستاره جدید و تازه به خدمت گرفته شده در استقلال با گذاشتن پیامی در صفحه شخصی اش در توییتر خیال هواداران را راحت کرد.
پیام فوق العاده فوق ستاره استقلال برای هواداران + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، آبی های پایتخت بخش بزرگی از درخشش خود را در نیم‌ فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان را مدیون آیاندا پاتوسی بازیکن سیه چرده اهل آفریقای جنوبی است، ستاره ای که که این روزها به خوبی با درخشش خود در ترکیب استقلال نقش یک بازیگردان تمام عیار را برای استقلال بازی می‌کند.

پاتوسی لحظاتی قبل با نمایش عکس و پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر از رضایت قلبی خود برای ادامه حضور در تیم آبی های پایتخت خبر داد و از انگیزه بالای خود برای ادامه فصل نوشت.

 

او در صفحه شخصی خود نوشت: «این فصل،فصل فوق العاده ای برای من است، من هر لحظه لذت بردم ،۷ بازی دیگر در راه است.»

 


 

پاتوسی با ۵۰۰ هزار دلار در استقلال ماندنی است

برای قطعی شدن حضور پاتوسی در استقلال این باشگاه باید مبلغ ۳۰۰ هزار دلار به عنوان رضایت‌نامه به باشگاه کیپ‌تاون پرداخت کند و باشگاه استقلال با خود پاتوسی هم مبلغ‌ ۲۰۰ هزار دلار برای فصل بعد توافق کرده است. با این‌شرایط قرارداد پاتوسی با استقلال برای لیگ نوزدهم ۵۰۰ هزار دلار هزینه دارد که به نظر رقم معقولی برای این بازیکن است، بازیکنی که تا‌کنون نمایش فوق‌العاده‌ای در ترکیب آبی‌ها داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: