کد خبر: ۸۰۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۱۹۸
از اردوی الاهلی نماینده عربستان خبری به گوش می رسد که پرسپولیسی ها را خوشحال کرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سرخ‌پوشان پایتخت در دیدار چهارم خود از سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فردا دوشنبه 2 اردیبهشت به مصاف الاهلی نماینده عربستان می رود.

 

از اردوی الاهلی نماینده عربستان خبری به گوش می رسد که پرسپولیسی ها را خوشحال کرده است. الاهلی در آستانۀ دیدار با سرخ های ایرانی وارد حاشیه‌های عجیبی روبرو شده است که این حواشی بی تاثیر بر عملکرد این تیم و بازیکنانش نخواهد بود، تاوارس مهاجم اهل کیپ ورد الاهلی این باشگاه را به دلیل پرداخت نشدن مبلغ قراردادش تهدید به شکایت رسمی کرده است.

 

 

 

این نوع اتفاق های اقتصادی که در آخر کار به شکایت کشیده می شود به طور حتم هر باشگاهی را واردحاشیه‌هایی جدی کرده بازیکن را نسبت به بازی در تیمش دلسرد می کند.  

 

یک روز پیش از مسابقه حساس تیم های الاهلی عربستان و پرسپولیس در هفته چهارم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، جلسه هماهنگی پیش از این بازی،صبح یکشنبه با حضور مسئولان دو باشگاه برگزار شد. و برهمین اساس، تیم فوتبال پرسپولیس در بازی فردا با لباس یکدست قرمز و تیم الاهلی عربستان هم با لباس سبزرنگ به میدان خواهند رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: