کد خبر: ۸۰۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۲۹۸
رییس جمهوری گفت: یکی از نقشه های دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا القای وجود پدیده خشکسالی در ایران و عدم امکان زیست در بسیاری از نقاط آن است.
روحانی: القاء وجود پدیده خشکسالی در ایران از نقشه دشمنان استبه گزارش خبرداغ ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه شنبه در نشست مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به اینکه به آینده کشور امیدوار هستیم اظهار داشت: سالهاست که دشمنان با تبلیغات گسترده از مساله گرد و غبار و خشک شدن تالاب ها به نفع خود سوء استفاده می کنند.
وی ادامه داد: دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا بذر نا امیدی و یاس را در بین مردم پراکنده کنند اما خداوند در بهار امسال با دست پر قدرت خود ضربه ای اساسی بر این تفکرات دشمنان زد.
حجت الاسلام روحانی اینگونه سخنان از سوی دشمنان را ابزاری برای تحت فشار قرار دادن مردم دانست و گفت: البته بارش های خوب باران در فروردین ماه امسال به معنای رفع مشکلات اقلیمی و شروع دوره ترسالی نیست.
وی ادامه داد: ایران همچون سدی در برابر دشمنان ایستاده است و به الگویی برای تمام کشورهای جهان مبدل گشته که همین امر سبب خشم آنها شده است.

ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: