کد خبر: ۸۰۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۳۶
ارتش سوریه تاکید کرد که گزارش های حاکی از وقوع درگیری میان نیروهای ایرانی و روس در این کشور عاری از صحت است.برخی پایگاه های اینترنتی و رسانه های نوشتاری خبری را منتشر کردند مبنی بر این که میان نیروهای روس و ایرانی در دیر الزور و حلب درگیری روی داده است؛ فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه، آن چه در این پایگاه ها و روزنامه ها آمده را به طور کامل تکذیب کرده و تاکید می کند که این خبر کاملا عاری از صحت و بی پایه و اساس است.
دمشق، درگیری نیروهای ایرانی و روس در سوریه را تکذیب کرد

ارتش سوریه تاکید کرد که گزارش های حاکی از وقوع درگیری میان نیروهای ایرانی و روس در این کشور عاری از صحت است.

به گزارش خبرداغ  به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (SANA)، یک منبع نظامی ظهر امروز (شنبه) خاطر نشان ساخت که گزارش های حاکی از وقوع درگیری میان نیروهای ایرانی و روس در استان های مرزی دیر الزور در شرق و حلب در شمال غرب این کشور کاملا بی پایه و اساس است.

منبع مذکور در این باره اظهار داشت: برخی پایگاه های اینترنتی و رسانه های نوشتاری خبری را منتشر کردند مبنی بر این که میان نیروهای روس و ایرانی در دیر الزور و حلب درگیری روی داده است؛ فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه، آن چه در این پایگاه ها و روزنامه ها آمده را به طور کامل تکذیب کرده و تاکید می کند که این خبر کاملا عاری از صحت و بی پایه و اساس است.

این منبع نظامی سوری که نام وی فاش نشده، همچنین تصریح کرد: فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه از رسانه های مختلف درخواست می کند که در انتشار اخبار، دقت و مسئولیت پذیری داشته باشند و هیچ گونه خبر نظامی و میدانی را کار نکنند مگر آن که از یک منبع نظامی صادر شده باشد.


شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: