کد خبر: ۸۰۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۱
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان تهران وضعیت آب‌وهوای امروز تهران را بارانی به صورت موقت عنوان کرد و گفت: تا چهارشنبه کاهش دمای ۴ تا ۶ درجه خواهیم داشت.
تهران سرد می‌شود/ کاهش دما از ۴ تا ۶ درجه

به گزارش خبرداغ ، رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان تهران وضعیت آب‌وهوای امروز تهران را بارانی به صورت موقت عنوان کرد و گفت: تا چهارشنبه کاهش دمای ۴ تا ۶ درجه خواهیم داشت.

محمدرضا صوفیانی رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان تهران درباره وضعیت آب و هوایی تهران اظهار داشت: امروز بعدازظهر شاهد بارش رگبار به صورت موقت خواهیم بود.

او ادامه داد: بارش باران در فردا از امروز قطعا کمتر خواهد بود و آسمان ابری تا نیمه‌ابری خواهیم داشت و ما انتظار داریم روز دوشنبه بارش خوبی داشته باشیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان تهران از کاهش دمای ۴ تا ۶ درجه خبر داد و خاطرنشان کرد: تا صبح چهارشنبه در تهران شاهد کاهش دمای خوبی به‌ویژه در ارتفاعات خواهیم بود و کشاورزان و باغداران باید مراقبت‌های بیشتری داشته باشند.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: