کد خبر: ۸۰۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۱۸۷
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ بانک آینده، ۶ (شش)هزار میلیارد ریال اعتبار ویژه برای اعطای تسهیلات در مناطق سیلزده، در قالب بسته اعتباری خدمت، تخصیص داد.
اختصاص شش هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزانقیمت پنجساله به مناطق سیلزده توسط بانک آینده
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بانک آینده، بهمنظور تحقق بخشی از مسئولیتهای اجتماعی خود و در راستای جبران بخشی از آلام خسارتهای مادی وارده به سیلزدگان در ۶ استان لرستان، گلستان، خوزستان، ایلام، فارس و کهگیلویه و بویر احمد، اعطای تسهیلات ارزانقیمت با شرایط ویژه در قالب «بسته اعتباری خدمت»، در نظر گرفته است.

این بسته اعتباری خدمت ۶ (شش)هزار میلیارد ریالی برای تأمین مالی آسیبدیدگان از سیل فروردینماه سال ۱۳۹۸، بابت تعمیر و بازسازی منازل مسکونی یا محل کار و خرید وسایل و ملزومات زندگی اختصاص داده شده  است.
سقف این تسهیلات برای انجام تعمیرات و بازسازی ۵۰۰ (پانصد) میلیون ریال و برای خرید ملزومات  زندگی حداکثر ۳۰۰ (سیصد) میلیون ریال، با نرخ سود ۱۲ (دوازده) درصد و با ۱۲ ماه دوره تنفس است و بازپرداخت آن در اقساط ۴۸ ماهه و جمعاٌ ۵ سال، پیشبینی شده است.
سقف این تسهیلات، برای هرکدام از استانهای لرستان، گلستان و خوزستان، مبلغ ۱۵۰۰ (یکهزار و پانصد) میلیارد ریال  و برای سه استان دیگر نیز، هر کدام، مبلغ ۵۰۰ (پانصد) میلیارد ریال، تعیین گردیده است.
شایان ذکر است؛ پیش از این نیز، مبلغ ۵/۱۲ (دوازده و نیم) میلیارد ریال کمک نقدی، به هموطنان سیلزده، از سوی بانک آینده، اهدا شده و تسهیلات دریافتی توسط خسارت دیدگان از سیل به مدت دو سال تمدید و جرایم دیرکرد آنها نیز بخشوده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: