کد خبر: ۸۰۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۸
پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت هفته سربازان گمنام
به گزاش خبرداغ به تقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش،

بسم الله الرحمن الرحیم

امنیت مهمترین عامل حفظ وتقویت نشاط درجامعه است و تلاش قابل تقدیر سربازان وزارت اطلاعات که بی توقع و مخلصانه به هموطنان خدمت می کنند یکی از مهمترین شاخصه های ارتقاء سطح امنیت میهن عزیزمان است .

مهم تر اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی و آرامش و امنیت جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی همین سربازان گمنامی است که پیوسته  در جهاد فی سبیل الله هستند.

وزارت اطلاعات با هدف حفظ امنیت داخلی و توسعه امنیت در جهت بسط گسترش منافع ملی با نگاه برون مرزی ایجاد شده و اعتقاد کارکنان خدوم این مجموعه به آموزه های انسانی و دینی و استحکام و روزآمدی این دستگاه اطلاعاتی حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و خنثی کردن توطئه های بیشمار دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون را تضمین کرده است.

اینک با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و روز سربازان گمنام به خانواده بزرگ وزارت اطلاعات، تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر نیروهای مخلص این مجموعه  را ارج  می نهیم. امید که به لطف خداوند سبحان، و خدمات ارزشمند کارکنان مومن و متعهد وزارت اطلاعات، شاهد حفظ و ارتقاء امنیت پایدار کشور و آرامش و نشاط بیشترهموطنان باشیم .

         

غلامحسین مظفری

مدیر عامل و رییس هیات مدیره سازمان


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: