کد خبر: ۸۰۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۵۱
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان و خجسته زادروز حضرت ولیعصر(عج) را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس سازمان میراث فرهنگی به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبانبه گزارش خبرداغ به نقل از به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پیام دکتر علی اصغر مونسان به این مناسبت به شرح زیر است:

«خیل عظیم منتظران با تمام عشق    /     از عمق دل به یاد ظهورت نشسته‌اند

ماه شعبان، آفتابی‌ترین ماه خلقت، ماه شکفتن گل‌های گلستان نبی است؛ ماه خجسته‌زادروز سید و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع)، قمر بنی‌هاشم ابالفضل‌العباس(ع)، سید‌الساجدین امام زین‌العابدین(ع)، سرو رعنای کربلا حضرت علی‌اکبر(ع) و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت حجه‌‌بن‌الحسن‌ العسگری(عج).

ماه شعبان ماهی است که درخشان ترین ستاره آسمان ولایت و امامت را در تقویم الهی در برگرفته است؛ و در سپیده دم نيمه این ماه مبارک، فرشتگان خبر از طلوع خورشیدی دیگر دادند. خورشیدی که بار دیگر از فراسوی تاریخ طلوع خواهد کرد و جهان را به صاحبان اصلی‌اش خواهد سپرد.

در آن روز، مولای سبزپوش عدالت‌گستر، ذوالفقار به دست، زنجیر ستم از پای محرومان خواهد گشود و غبار غم و اندوه از چهره منتظرانش خواهد زدود. پس امروز، در جهانی که در هر گوشه اش فریاد دادخواهی ستمدیده ای از بیداد ستمگران و مستکبران به گوش می رسد، بر ماست تا بیش از همیشه و هر روز، رسم انتظار را، ایستاده قامت و عاشقانه به جای آوریم.

روز جهانی مستضعفان و فرخنده میلاد مولای سپید سیرتان، آخرین برگزیده اعصار، امام زمان حضرت مهدی(عج) را به پیشگاه مقام معظم رهبری، سران خدوم نظام جمهوری اسلامی و منتظران راستینش در سراسر گیتی تبریک و تهنیت می گویم و تعجیل در فرج حضرتش را از خداوند منان مسئلت دارم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: