کد خبر: ۸۰۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۴
با صدور پیامی،
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در پیامی، درگذشت ابوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان خوزستان را به او تسلیت گفت.
دکتر مونسان، درگذشت پدر مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان را تسلیت گفت
به‌گزارش خبرداغ به نقل از  به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، در پیام علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خطاب به سید حکمت موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی استان خوزستان که امروز شنبه 31 فروردین ارسال شده آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای موسوی

مدیر کل محترم میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان خوزستان

با کمال تأسف درگذشت ابوی گرامیتان که از مجاهدین فی سبیل الله و مبارزان انقلاب اسلامی بودند را صمیمانه تسلیت می گویم. از درگاه خداوند منان برای آن فقید سعید آمرزش، رحمت و رضوان الهی، برای جناب‌عالی سلامتی و طول عمر توأم با توفیق خدمت بیشتر به جامعه و برای سایر بستگان عزادار صبر و اجر مسئلت دارم. پروردگار متعال آن مرحوم را با مولا و مقتدایش علی بن ابیطالب (ع) محشور گرداند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: