کد خبر: ۸۰۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۲۰۰
۶ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در صورتی که مقابل الاهلی اخطار بگیرند، بازی هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهند داد.
۶ پرسپولیسی در آستانه محرومیت از آسیا
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  سرخ پوشان پایتخت در حالی برای مصاف با نماینده کشور عربستان حاضر می‌شوند که شش بازیکن این تیم در سه بازی گذشته لیگ قهرمانان آسیا کارت زرد دریافت کرده‌اند و در صورتی که در این بازی هم کارت زرد بگیرند، دیدار بعدی این تیم را از دست خواهند داد.


سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، مهدی شیری، بشار رسن و بودیمیر، ۶ پرسپولیسی هستند که در معرض محرومیت از دیدار آینده پرسپولیس هستند.


تیم فوتبال پرسپولیس که در پایان هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با ۴ امتیاز در رده سوم جدول گروه چهارم قرار دارد، در هفته چهارم این مسابقات میهمان تیم الاهلی امارات است و این دیدار از ساعت ۲۰ روز دوشنبه دوم اردیبهشت در دبی برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: