کد خبر: ۸۰۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
تعداد بازدید: ۵۹۵
پرسپولیس تهران شدیداً به دنبال فرصتی مناسب برای پاسخ دادن به هایجک کردن گادوین منشا از سوی استقلال بود که این فرصت را از سوی خود آبی‌ها به بهترین شکل ممکن بدست آورد.
بمب نقل و انتقالات سال؛ ستارۀ مغضوب استقلال راهی پرسپولیس می‌شود! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، باشگاه استقلال روز گذشته به طور رسمی، فرشید باقری ستارۀ شاکی استقلال که رفتارهایش بسیار شبیه به مجتبی جباری است، را تا پایان فصل از تیم کنار گذاشت تا در پایان فصل دربارۀ او تصمیم‌گیری شود که به احتمال فراوان همانند دیگر تصمیم‌گیری‌های فوتبال ایران، او در لیست مازاد قرار خواهد گرفت!

 

اما فرشید باقری نشان داده است که بازیکن پرریسک و با دل و جرئتی است و فردی نیست که در برابر اتفاقات سکوت کند و از طرفی کینۀ بسیاری را نسبت به رفتارهای مدیریت علیه خود دارد و دشمنان استقلال را به عنوان مشتری پرپاقرص پیش روی خود می‌بیند و به همان سناریویی فکر می‌کند که ما در اینم لحظه آن را احساس کردیم! بله حضور در پرسپولیس!

 

 

فرشید باقری در دوران جوانی سابقۀ حضور در پرسپولیس را دارد و از طرفی برانکو ایوانکوویچ سخت به او اعتقاد دارد و علاقمند است که این هافبک توانمند و باهوش را در اختیار داشته باشد، اتفاقی که پیش‌تر هم صحبت از آن در میان بود و باشگاه پرسپولیس تلاش‌های نیمه جانی برای جذب وی را صورت داد اما در نهایت این امر میسر نشد، اما این بار همه چیز فراهم آن است که پرسپولیس با یک تیر دو نشان را بزند و سوای بر جذب بازیکن مدنظر برانکو، انتقام هایجک کردن منشا را از استقلال را بگیرد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: