کد خبر: ۸۰۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۲۰۶
امام جمعه تبریز از برخی مسایل در ارتباط با مساجد این شهر انتقاد نمود و بر لزوم تجدیدنظر در روند آن، تاکید کرد.
انتقاد امام‌جمعه تبریز از وضعیت مساجد شهر/ تشکیلات مساجد از تعداد نمازگزاران بیشتر است
به گزارش خبرداغ، حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم در جمع مسئولان استانی، خواستار توجه جدی به نظافت، وضع ظاهری و زیبایی مساجد و ضرورت بازگشت به مفاهیم ارزشمند مدیریت در مساجد شد و گفت: تعداد تشکیلات مساجد، از نمازگزاران آن بیشتر است.

آل‌هاشم یادآور شد: مساجد نقش والایی در دفاع مقدس داشتند و اکنون نیز می‌بایست محل جمع‌آوری کمک‌های مردم به سیل‌زدگان باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر این که به زیبایی و آراستگی مساجد توجه نمی‌شود، خواستار توجه به موضوع نظافت فضای داخلی مساجد و تمیزی فرش‌های آن شد و با ابراز تاسف از آن چه که در مراجعات خود از مساجد دیده است گفت: مساجد باید محل جمع‌شدن مومنان و محور وحدت باشند ولی به جای جذب، بچه‌های کوچک را از مسجد بیرون می‌کنند و همه به فکر ریاست هستند.

کیهان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: