کد خبر: ۸۰۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۸۰۴
وزیر آموزش و پرورش گفت: افتخارم شغل معلمی است و این را یک فضیلت از طرف خداوند می دانم که در جامعه آموزش و پرورش خدمت می کنم.
بطحایی: بدنبال رفع مشکلات معیشتی فرهنگیانمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا ، وزیر آموزش و پرورش گفت: افتخارم شغل معلمی است و این را یک فضیلت از طرف خداوند می دانم که در جامعه آموزش و پرورش خدمت می کنم.

سید محمد بطحایی در دیدار با فرهنگیان شهرستان پاسارگاد ،گفت: من هم مثل شما مشکلات را تجربه کرده و به آن ها آگاه هستم اما باید بدانیم مسائل و مشکلات آموزش و پرورش با تصمیمات هیجانی حل نمی شود و نیازمند مسیرعاقلانه و کارشناسی شده است که به دنبال آن هستیم.

وی با اشاره به بروز مشکلات اقتصادی طی چند سال اخیر که به دلیل دشمنی آمریکا به وجود آمده است، گفت: با فشارهای اقتصادی به وجود آمده قدرت خرید معلمان کاهش پیدا کرده و به طبع آن فشار بر معلمان به جهت حقوق ثابتی که دارند بیشتر شده لذا با آگاهی از این موضوع همیشه به دنبال رفع این مشکلات بوده و هستیم.

به گزارش مرکز امورهماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، بطحایی افزود: به عنوان عضوی از خانواده بزرگ فرهنگیان میگویم که وظیفه شرعی، اداری و مسئولیت قانونی ام است که به فکر راه حل برای برون رفت از این مسائل برای همکارانم باشم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
davod
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
0
شما اینقدر خبر دروغ نده نمیخواد کاری کنی
هومان عربزاده
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
به عمل کار برآید به سخندانی نیست.
جناب وزیر احتمالا فکر میکنن صدسالی وزیر باقی میمونن.
ما را ب شما هیچ امیدی نیست جناب.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: