کد خبر: ۸۰۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۷
براساس نتایج نظرسنجی جدید دانشگاه مونموث پیش از انتشار گزارش نهایی بازرس ویژه پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات این کشور، میزان محبوبیت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا کاهش یافته است.نتایج این نظرسنجی نشان داد میزان محبوبیت رئیس جمهور آمریکا از زمان نظرسنجی قبلی دانشگاه مونموث در ماه مارس با کاهش ۴ درصدی به ۴۰ درصد رسید. همچنین میزان عدم محبوبیت ترامپ با سه پله صعود به ۵۴ درصد رسید.
میزان محبوبیت ترامپ چند درصد کاهش یافت؟

نتایج نظرسنجی دانشگاه مونموث حاکی از کاهش میزان محبوبیت رئیس جمهور آمریکا پیش از انتشار گزارش نهایی رابرت مولر است.

به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری هیل، براساس نتایج نظرسنجی جدید دانشگاه مونموث پیش از انتشار گزارش نهایی بازرس ویژه پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات این کشور، میزان محبوبیت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا کاهش یافته است.

نتایج این نظرسنجی که روز گذشته منتشر شد، نشان داد میزان محبوبیت رئیس جمهور آمریکا از زمان نظرسنجی قبلی دانشگاه مونموث در ماه مارس با کاهش ۴ درصدی به ۴۰ درصد رسید. همچنین میزان عدم محبوبیت ترامپ با سه پله صعود به ۵۴ درصد رسید.

بنابر گزارش وزارت دادگستری آمریکا نتایج نهایی گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات این کشور قرار است امروز پنج شنبه منتشر شود. بنابر خلاصه چهار صفحه‌ای از این گزارش، که پیشتر از سوی ویلیام بار، دادستان کل آمریکا منتشر شد، مولر به مدرکی برای اثبات تبانی میان ستاد انتخاباتی ترامپ و عوامل روس دست نیافت.

هیل یادآور شد گزارش مولر در پایان فصل مالیاتی در آمریکا منتشر خواهد شد و همگان در واشنگتن مشتاقانه منتظر انتشار این گزارش هستند. دو موضوعی که هیچ‌یک برای ترامپ خوشایند نیستند. نتایج یک نظرسنجی دیگر نیز پیشتر نشان داد بیشتر آمریکایی‌ها معتقدند گزارش رابرت مولر درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، دونالد ترامپ را در این زمینه تبرئه نمی‌کند.نتایج این نظرسنجی براساس مصاحبه‌های صورت گرفته از ۱۱ تا ۱۵ آوریل از میان ۸۰۱ نفر آمریکایی به دست آمد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم دنیا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
0
1 - آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
2 - آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
3 - آمریکا، عربستان سعودی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
4 - آمریکا، عربستان سعودی عامل اصلی پیدایش و رشد القاعده درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
5 - آمریکا، عربستان سعودی عامل اصلی پیدایش و رشد داعش درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
6 - آمریکا، عربستان سعودی عامل اصلی پیدایش و رشد گروه های تروریستی درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
استفاده عربستان از بمب‌های خوشه‌ای آمریکا در یمن

گزارش جدید دیده‌بان حقوق بشر فاش کرد عربستان از بمب‌های خوشه‌ای ساخت آمریکا علیه غیرنظامیان یمن استفاده کرده است.
به گزارش مشرق به نقل از سی‌ان‌ان؛ دیده‌بان حقوق بشر در جدیدترین گزارش خود فاش کرد رژیم سعودی از بمب‌های خوشه‌ای که از آمریکا خریداری کرده در جنگ یمن و در بمباران مناطق غیرنظامی استفاده کرده است. این موضوع، درصورتیکه صحت آن با ارائه مدارک موثق اثبات شود، ناقض قوانین صادرات آمریکا است و بخش نظامی این کشور را به دلیل فروش تسلیحات کشتار جمعی به کشوری که از جنگنده های سعودی مناطق مسکونی را در شهر "صنعا" پایتخت یمن بمباران کردند که به قربانی شدن 23 غیر نظامی از جمله کودکان و تخریب 14 منزل در منطقه بنی حوات منجر شد.

در این گزارش اقدام عربستان در استفاده مجدد از سلاح های ممنوعه شده در سطح بین المللی در تجاوزگری بی وقفه به یمن ابراز نگرانی کرد.

این گزارش به وجود ادله ای درخصوص استفاده عربستان از بمب های خوشه ای در حملات هوایی خود به یمن اشاره کرد و "جو استورک،" معاون مدیر اجرایی بخش خاورمیانه و شمال آفریقای سازمان دیده بان حقوق بشر، گفت: نیروهای سعودی باید علنا مخالف خود با استفاده از بمب های خوشه ای را اعلام و درک کنند که استفاده از آنها تاثیر ویرانگری بر غیرنظامیان دارد.

چندین منبع نیز وجود بقایای بمب های خوشه ای در حملات هوایی عربستان در سال 2009 از جمله بقایای مواد منفجره آن را که هنوز منفجر نشده است تایید می کند.

در مه 2014 نیز پایگاه خبری وایس نیوز با پخش تصاویر وفیلم ویدیویی که از نزدیکی صعده فیلمبرداری شده بود بقایای بمب خوشه ای ساخت آمریکا نوع CBU-52 را که در سال 2009 به این منطقه شلیک کرده بود منتشر ساخت.

آمریکا در سالهای 1970 تا 1999 مقادیر زیادی بمب های خوشه ای به عربستان صادر کرد ودیده بان حقوق بشر از عربستان و یمن خواست به معاهده منع استفاده از سلاح خوشه ای که در سال 2008 منعقد شد، بپیوندند.

استورک افزود: نیروهای عربستانی باید آشکارا مخالفت خود با استفاده از بمب های خوشه ای را اعلام کنند وبدانند استفاده از این سلاح ممنوعه تاثیر کشنده ای بر غیرنظامیان دارد.


در تجاوز نظامی نیمه شب پنجشنبه هواپیماهای سعودی و هم پیمانانش به خاک یمن به بهانه حمایت از نیروهای "عبدربه منصور هادی،" رئیس جمهور مستعفی و فراری این کشور، شمار زیادی از غیر نظامیان از جمله زنان و کودکان جان باختند.

در این حملات گسترده، هواپیماهای 10 کشور از جمله کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (به استثنای عمان) جنگنده های ارتش عربستان را همراهی می کنند. آنها علیه شهروندان غیرنظامی استفاده می‌کند، به دردسر می‌اندازد.

دیده‌بان حقوق بشر همچنین نسبت به افزایش آمار کشته‌شدگان در میان غیرنظامیان یمن ابراز نگرانی کرد و بمباران گسترده مناطق غیرنظامی را مورد انتقاد قرار داد. نهادهای بین‌المللی نیز عربستان را به دلیل هدف قرار دادن مناطق پرجمعیت شهری مستحق پیگرد قضایی می‌دانند.

آمریکا نیز در میان 80 کشوری قرار دارد که ممنوعیت فروش بمب‌های خوشه‌ای و استفاده از آن را نپذیرفته است. چین، روسیه، رژیم صهیونیستی و کره شمالی دیگر حامیان فروش و استفاده از بمب‌های خوشه‌ای هستند.

در گزارش دیده‌بان حقوق بشر آمده است عربستان و هم‌پیمانان این کشور مسئول تقریبا تمامی بمباران‌های خوشه‌ای استفاده شده در جنگ یمن است.



استفاده عربستان ازبمبهای خوشه ای امریکایی دریمن
استفاده عربستان ازبمب های خوشه ای آمریکایی عربستان جنایتکارشماره یک ازششم فروردین سال 1394 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک دیگردرسایه سکوت مدعیان دروغین حقوق بشرجنایتکارشماره یک ازبمب های خوشه ای ساخت آمریکا درجنگ یمن استفاده کرده است واین درحالی که آمریکایی ها جنایتکارشماره یک، کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک و سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک ازسال 1394 تاکنون هیچ اعتراضی به جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان سعودی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
آمریکایی‌های احمق بدانند حرکت ناشیانه و کور آنان در تروریست‌ خواندن سپاه پاسداران موجب خواهد شد جوانان تحصیل‌کرده و نخبه نسل جدید با انگیزه مضاعف ضداستکباری جذب این نهاد مقدس بشوند و مشکلات آمریکا افزایش پیدا بکند.

وزیر خارجه آمریکا در این قد و قواره نیست که صحبت از تغییر ماهیت نظام حکومتی ایران بکند. باید یک بار دیگر فیلم به اسارت گرفته شدن تفنگداران آمریکایی توسط چند تن از پاسداران انقلاب اسلامی را برای آمریکایی‌ها به نمایش گذاشت تا درست حرف زدن را تمرین کنند.

پمپئو ادای احمق درجه 1 را درآورد و گفت دنبال تغییر ماهیت نظام ایران است! کارتر هم از این غلط‌ها می‌کرد ولی در کویر طبس کمی عاقل شد! این پمپ آب درجه 3 اسقاطی که حرفش حباب روی آب است. او باید از وحشت اسرای آمریکایی در خلیج ‌فارس عبرت بگیرد.

کار امثال آقای عراقچی در وزارت خارجه این شده که مواضع تند و گستاخانه خارجی‌ها علیه ایران را به نوعی توجیه و به قول معروف ماست‌‌مالی بکنند. به این جماعت باید پیام فرستاد و گفت راضی نیستیم بیش از این خودشان را خسته بکنند.

آرزوی یک پاسخ عزتمندانه به گستاخی‌های فرانسه از سوی مسئولین وزارت خارجه کشورمان به دل ما مردم ایران مانده است. تو را به خدا ایران را تا این حد نزد بیگانگان دست بسته و ناتوان نشان ندهند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: