کد خبر: ۸۰۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۲۰۸
فرشید اسماعیلی هافبک تیم استقلال به دلیل مصدومیتی که دارد احتمالا دیدارهای استقلال را تا پایان فصل از دست می‌دهد.
شوک به استقلال؛ هافبک کلیدی ادامه فصل را از دست دادبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، استقلال در دیداری از هفته بیست و ششم لیگ برتر دیروز در ورزشگاه آزادی موفق شد ماشین سازی را با تک گل مهدی قائدی شکست دهد تا ۵۰ امتیازی شده و به رتبه دوم جدول صعود کند.

 

فرشید اسماعیلی هافبک استقلال یکی از بازیکنانی بود که در دیدار دیروز برای تیمش به میدان رفت.اسماعیلی که ۳ ماه است با مصدومیت فتق ورزشی روبرو است، در ماه‌های اخیر علی رغم اعلام کادر پزشکی باشگاه از انجام عمل جراحی خودداری کرده بود تا در آستانه دیدارخای پایانی فصل با دردسر بزرگی روبرو شود.

 

طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه استقلال قرار است فرشید اسماعیلی بالاخره عمل کند و باتوجه به طولانی بودن روند نقاهت انتظار می‌رود این بازیکن دیدارهای استقلال را تا پایان فصل از دست بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: