کد خبر: ۸۰۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۷
مقامات هند از کشته شدن دست کم ۶۵ نفر و زخمی شدن بسیاری دیگر در حوادث مرتبط با بارش‌های شدید در چندین ایالت این کشور خبر دادند.
مرگ حداقل ۶۵ تن در بارندگی‌های شدید اخیر هندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، این مرگ و میرها در ایالات راجستان، مادیا پرادش، گجرات، بیهار، مهاراشترا و مانیپور رخ داده است.

۲۵ مورد از این مرگ و میرها مربوط به ایالت راجستان، ۲۲ مورد ایالت مادیا پرادش، ۱۰ مورد ایالت گجرات، سه مورد ایالت مهاراشترا، دو مورد ایالت بیهار و سه مورد دیگر ایالت مانیپور بوده است.

به گفته مقامات هند این بارندگی‌های ناگهانی همراه با وزش باد، وقوع رعد و برق و طوفان‌های شدید هم‌چنین منجر به خراب شدن محصولات کشاورزی، ویرانی خانه‌ها و ریشه‌کن شدن بسیاری از درختان شده است.

این بارندگی‌ها و طوفان‌های شدید همراه با رعد و برق و وزش بادهایی با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت بیش از ۱۸ ایالت هند را تحت تاثیر خود قرار داده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری شینهوا، مقامات سازمان مدیریت بحران ملی هند از مردم خواسته‌اند تا به هنگام وقوع رعد و برق از پناه گرفتن زیر درختان جدا خودداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: