کد خبر: ۸۰۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۱۷۱
امیرعبداللهیان:
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: آل‌خلیفه بحرین را به آزمایشگاه بخش کثیف سیاست‌های کاخ سفید، تل آویو نامشروع و ریاض مبدل کرده است!
آل‌خلیفه بحرین را به آزمایشگاه کاخ سفید و تل آویو بدل کرده است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: احکام صادره غیرعادلانه علیه ۱۳۹ تبعه بحرین کمکی به حل بحران داخلی عمیق این کشور نمی‌کند. آل‌خلیفه این کشور را به آزمایشگاه بخش کثیف سیاست‌های کاخ سفید، تل آویو نامشروع و ریاض مبدل کرده است!

گفتنی است دادگاه بحرین روز سه‌شنبه ۱۳۹ نفر را در ارتباط با گروه «حزب‌الله» بحرین به حبس و سلب تابعیت محکوم کرد. دادگاه برای ۶۹ نفر از این افراد حکم حبس ابد صادر و ۳۹ نفر را به حبس ۱۰ ساله، ۲۳ نفر را به حبس هفت ساله، یک نفر را به حبس پنج ساله و هفت نفر را به حبس سه ساله و سلب تابعیت محکوم کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: