کد خبر: ۸۰۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۶
یکی از سوژه‌های جدید فوتبال کشورمان شایعه پیوستن بشار رسن به تیم الریان قطر است. بحثی که دوباره موضوع تمدید قرارداد این هافبک تکنیکی را وسط کشید و...
احتمال ماندن بشار در پرسپولیس ۲۰۰ درصد است!به گزارش خبرداغ ،  چند روز بعد از ادعای قطری‌ها در خصوص انتقال ستاره عراقی پرسپولیس به لیگ ستارگان، رسانه‌های بغداد این خبر را شایعه خواندند. 


شبکه خبری الکاس مدعی شد بشار رسن در پایان فصل از پرسپولیس جدا و راهی لیگ ستارگان قطر خواهد شد تا پیراهن یکی از باشگاه‌های این کشور را بر تن کند. این خبر بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد تا جایی که رسانه‌های عراقی نیز به سرنوشت ستاره تیم ملی واکنش نشان دادند. 


سایت iraqfg در گزارشی اعلام کرد ادعای الکاس شایعه‌ای بیش نیست، چون بشار تصمیم به جدایی از پرسپولیس ندارد. در این گزارش آمده است: «بشار رسن پیشنهادات زیادی در اختیار داشت، اما ترجیح داد قراردادش را با باشگاه ایرانی تمدید کند و بنا به اخبار موثق، او تصمیمی مبنی بر ترک تیم فعلی ندارد، چون قصد دارد به ثبات فنی خود در قهرمان ایران ادامه بدهد.» 


این سایت عراقی در ادامه با اشاره به گفته‌های یکی از نزدیکان رسن در تهران نوشت: «احتمال کوچ بشار به باشگاه قطری صفر درصد و احتمال ماندن او در پرسپولیس ۲۰۰ درصد است؛ پس بنابراین تمامی اخبار منتشر شده را باید کذب محض دانست.»

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: