کد خبر: ۸۰۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
تعداد بازدید: ۲۳۵
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن تیم برتر میدان بودند و با این روند با احتمال ۹۰درصد قهرمان لیگ خواهند شد.
پرسپولیس ۹۰ درصد قهرمان لیگ می‌شود/مربیان دست برانکو را نمی‌خوانندبه گزارش خبرداغ ، محمود کلهر، در خصوص وضعیت پرسپولیس در جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت:‌ وضعیت پرسپولیس خوشبختانه خوب است و اتحاد خیلی خوبی بین بازیکنان وجود دارد که من نمونه‌اش را ندیده‌ام. خوشبختانه همین اتحاد به بازیکنان کمک کرده تا پرسپولیس با کیفیت باشد و در صدر جدول قرار گیرد. از طرف دیگر پرسپولیس پنج امتیاز از تیم دوم بیشتر دارد و این مسئله شانس قهرمانی این تیم را بیشتر کرده است. شاید در نیم‌فصل اول پرسپولیس شادابی زیادی نداشت اما رفته رفته هرچه جلوتر رفتیم وضعیت این تیم خیلی بهتر شد و نتایج خیلی بهتری گرفتند. 

 

وی درباره بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن ادامه داد: همه کسانی که بازی را دیدند با من هم نظر هستند که پرسپولیس تیم برتر میدان بود و فقط متأسفانه نتوانست گل بزند. واقعاً حیف شد که این بازی گل نداشت. ذوب‌آهن در بخش دفاعی بسته بود و کاملاً مشخص بود که برای دفاع کردن و ضد حمله برنامه دارند و دیدید که در چند صحنه هم موقعیت‌هایی به دست آمد. به نظر من پرسپولیس باید در ادامه مسابقات باهوش بازی کند و در فاز دفاعی مثل همیشه عملکرد خوبی داشته باشد. البته پرسپولیس مقابل سایپا دو گل خورد اما این تیم در فاز دفاعی کلاً عملکرد خوبی دارد. من امیدوارم که روند خوب پرسپولیس ادامه‌دار باشد و بتوانند در ادامه راه هم نتایج خوبی بگیرند. پرسپولیس باید همین‌طور مقتدرانه بازی کند و بازیکنان باید قدرت خود را در سه جامی که در آن حضور دارند تقسیم کنند. به اعتقاد من پرسپولیس ۹۰ درصد قهرمان لیگ است و باید این روند خوب ادامه‌دار باشد اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و باید نقاط ضعف برطرف شود چرا که ممکن است این نقاط ضعف کار را خراب کند.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص موقعیت‌هایی که بازیکنان این تیم از دست می‌دهند، اظهار داشت: قطعاً برانکو به همه این مسائل واقف است و از طرفی وجود شخصی مثل کریم باقری روی نیمکت می‌تواند انگیزه بسیار زیادی به بازیکنان بدهد. خوشبختانه بازیکنان تجربه لازم را دارند و در اهداف تاکتیکی سرمربی تیم قرار دارند. از طرف دیگر برانکو با تغییراتی که در تیم می‌دهد کاری کرده تا مربیان حریف نتوانند دست او را بخوانند. اما من هم قبول دارم که پرسپولیس باید بیشتر گل بزند. باید بازیکنانی مثل بشار رسن، سروش رفیعی و سیامک نعمتی بیشتر به خط حمله اضافه شوند و در موقعیت‌ها حاضر باشند تا پرسپولیس بتواند از موقعیت‌هایش به گل‌های بیشتری برسد. به نظر من با ادامه این روند پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ شود اما آنها در این بازی‌های باقیمانده نباید ببازند و خوشبختانه شرایط به گونه‌ای است که برای قهرمان شدن همه چیز دست خود بازیکنان پرسپولیس است.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: