کد خبر: ۸۰۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۱۶۹
علیرضا رحیمی نماینده تهران در توئیتی نوشت: در شرایطی که ایرانیها بیش از یک میلیون ازمحصولات اپل را خریداری واستفاده میکنند تحریم شرکت اپل (و باصطلاح طراحان، آیفون) به شوخی بهارستانی شبیه تر است تا قانونگذاری در مجلس. فرآیند مواجهه با تحریم ها را شعاری و بیخاصیت نکنیم. قانون ممنوعیت استفاده از ماهواره هنوزهم رسمی است.!
رحیمی، نماینده تهران: تحریم شرکت اپل، به شوخی بهارستانی شبیه تر است تا قانونگذاری در مجلس

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، علیرضا رحیمی نماینده تهران در توئیتی نوشت: در شرایطی که ایرانیها بیش از یک میلیون ازمحصولات اپل را خریداری واستفاده میکنند تحریم شرکت اپل (و باصطلاح طراحان، آیفون) به شوخی بهارستانی شبیه تر است تا قانونگذاری در مجلس. فرآیند مواجهه با تحریم ها را شعاری و بیخاصیت نکنیم. قانون ممنوعیت استفاده از ماهواره هنوزهم رسمی است.!

پیش از این نمایندگان با پیشنهاد طرحی دو فوریتی خواستار تحریم شرکت آمریکایی اپل شدند.

بر اساس این طرح، ورود و آزاد سازی محصولات این شرکت به داخل کشور ممنوع بوده و گمرک جمهوری اسلامی مسئول نظارت بر اجرای آن است.

همچنین در بخش دیگری از این طرح، هرگونه تبلیغات محصولات اپل در داخل کشور ممنوع بوده و وزارت ارتباطات نیز موظف است از رجیستری محصولات این شرکت خودداری کند.

نماینده تهران: تحریم شرکت اپل، به شوخی بهارستانی شبیه تر است تا قانونگذاری در مجلس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: