کد خبر: ۸۰۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۴
رضا کیانیان و ستاره اسکندری در حالی که لباس امدادگران هلال احمر را بر تن داشتند، کیک سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر را بریدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر، امشب (چهارشنبه ۲۸ فروردین) طی مراسمی در سینما فلسطین آغاز شد.

در ابتدای این مراسم، رضا کیانیان و ستاره اسکندری در حالی که لباس امدادگران هلال احمر را پوشیده بودند، کیک سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فجر را بریدند.

رضا کیانیان و ستاره اسکندری در لباس امدادگران هلال احمر+عکس

رضا کیانیان در سخنانی ضمن خوشامدگویی به مهمانان، درباره این رویداد سینمایی گفت: «جشنواره ما، جشنواره ساده‌ای است و امیدوارم شما آن را دوست داشته باشید. همانطور که می‌دانید تمامی عواید فروش بلیت و محصولات فرهنگی این دوره جشنواره به هموطنان سیل‌زده اختصاص می‌یابد. دل ما با همه هموطنان سیل‌زده‌مان در خوزستان، لرستان، شمال کشور و ... است. ما به یاد شما هستیم.»

رضا کیانیان و ستاره اسکندری در لباس امدادگران هلال احمر+عکس
منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: