کد خبر: ۸۰۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۷۸
تلویزیون که مدت‌ها سریال‌های ملودرام و تراژدی را حتی به‌صورت همزمان در کنداکتور شبکه‌ها قرار می‌داد، این روزها با تغییر عملکرد خود کارهای کمدی را به روی آنتن برده است، به گفته معاونت سیما قرار است این روند ادامه‌دار باشد و کارهای طنز سهم خوبی از آنتن داشته باشند.
کمدی‌ها، برنده ماراتن آنتن تلویزیونبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: تلویزیون که مدت‌ها سریال‌های ملودرام و تراژدی را حتی به‌صورت همزمان در کنداکتور شبکه‌ها قرار می‌داد، این روزها با تغییر عملکرد خود کارهای کمدی را به روی آنتن برده است، به گفته معاونت سیما قرار است این روند ادامه‌دار باشد و کارهای طنز سهم خوبی از آنتن داشته باشند.


با بررسی سریال‌هایی که هم‌اکنون از تلویزیون پخش می‌شود، می‌توان به این نتیجه رسید که سیما پس از پایان پخش سریال‌های نوروزی قصد دارد روند نمایش سریال‌های کمدی را ادامه دهد.درحال حاضر چهار مجموعه روی آنتن تلویزیون است که در این میان سه اثر ژانر کمدی دارند و یک مجموعه نیز، درقالب ملودرام تدارک دیده شده است.روابط عمومی معاونت سیما اعلام کرده که تولید و پخش سریال‌های کمدی در تلویزیون ادامه پیدا خواهد کرد. شنیده شده است که فصل‌های دوم سریال‌های طنز پربیننده‌ای چون «گسل» و «لیسانسه‌ها» (با نام جدید «فوق‌لیسانسه‌ها») در نوبت تولید و پخش قرار دارند که این خود اتفاق امید وار‌کننده‌ای در سریال‌سازی سیما است.

«شرایط خاص» در پی جذب مخاطب

این روزها سریال «شرایط خاص» هر شب از شبکه سه سیما به نمایش در می‌آید. این سریال به کارگردانی وحید امیرخانی، هر شب ساعت 20 و 45 دقیقه روی آنتن می‌رود.بازیگرانی چون پروانه معصومی، کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، مریم سعادت، سوگل قلاتیان، اسدا... یکتا، شهره سلطانی در این سریال نقش‌آفرینی می کنند.

روزهای بی‌قراری 2

دومین سریال شبانه تلویزیون، با عنوان «روزهای بی‌قراری 2» ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود.این سریال به کارگردانی کاظم معصومی و در ادامه فصل اول این مجموعه تلویزیونی روزهای بی‌قراری ساخته شده است که به ماجراهای یک زن جوان بنام سارا می‌پردازد. زن جوان در فصل اول سریال از همسر خود جدا شده و در این فصل به رازهای جدیدی از زندگی خود پی می‌برد. قصه «روزهای بی‌قراری» در شهرهای مختلفی چون مشهد، اصفهان و تبریز می‌گذرد و بازیگران مطرحی در آن به ایفای نقش پرداختند.از جمله هنرمندانی که در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به افسانه بایگان، حمیدرضا آذرنگ، مجید واشقانی، فخرالدین صدیق شریف، سارا صوفیانی، مهتاج نجومی، کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی اشاره کرد و درکنار این هنرمندان بازیگرانی از استان‌های مختلف نیز حاضر هستند.

دنگ و فنگ گرجستانی و نادری

شبکه یک سیما نیز سریال طنز «دنگ و فنگ روزگار» را برای پخش در فصل بهار تدارک دیده است. داستان «دنگ و فنگ روزگار» به ارتباط دو دوست با بازی محمد نادری و سیروس گرجستانی برمی‌گردد.این دو طی شراکتی دچار مشکلاتی می‌شوند که ناچار هستند طی سال‌ها این مشکلات را پنهان کنند. همین مساله باعث رقم خوردن اتفاقات مختلف طنز می‌شود.علاوه بر سیروس گرجستانی و محمد نادری، بازیگران دیگری چون نیما شاهرخ شاهی، بیژن بنفشه‌خواه، زهره فکور صبور، محمد فیلی، غلامرضا نیکخواه، امیر غفارمنش، ساعد هدایتی، شیرین آقارضا کاشی، پانته آ مهدی نیا، سینا رازانی، زهرا داوودنژاد، مهری آل آقا، مریم شاه‌ولی، مینا نوروزی، ساقی زینتی، بیتا خردمند، عباس محبوب، طاهر علایی، فریده دریامج، ژیار محمدزاده، ساره صحرایی، ستاره صحرایی از جمله بازیگران «دنگ و فنگ روزگار» هستند.

«عطسه » در شبکه 5

مجموعه «عطسه» به کارگردانی مهران مدیری نیز این شب‌ها ساعت 23 از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.این مجموعه که قبلا در شبکه نمایش خانگی منتشر شده بود، شامل آیتم‌های مختلفی با موضوعات اجتماعی است و در آن طیف گسترده‌ای از بازیگران طنز، از جمله مهران مدیری،سیامک انصاری، سید جواد رضویان، مهران غفوریان، سروش جمشیدی، فلامک جنیدی، سپند امیرسلیمانی، محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی، رامین ناصرنصیر، علی اوجی، الیکا عبدالرزاقی، نیما فلاح، سحر ولدبیگی، عارف لرستانی بازی کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: