کد خبر: ۸۰۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۳۸۱
مشاور اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر با اشاره به عاملیت این بانک در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از توزیع بن کارت های کتاب از روز ۲۹فروردین تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه در تمامی شعب و شهرنت های بانک شهر خبر داد.
آغاز توزیع بن‌کارت‌های فیزیکی نمایشگاه کتاب پایتخت در شعب و پیشخوان‌های شهرنت بانک شهربه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهدی اکرمی با بیان این مطلب افزود: همچنین به منظور رفاه حال متقاضیان، در 130 شعبه منتخب این بانک در سراسر کشور ، روز جمعه 30 فروردین ماه از ساعت 9 تا 13 بن کارت فیزیکی توزیع خواهد شد.
وی افزود: ثبت نام کنندگان برای دریافت بن کارت خود از شعبه می بایست حتما کارت ملی و کارت دانشجویی به همراه داشته باشند.
اکرمی در ادامه با اشاره به اینکه بانک شهر به عنوان تنها بانک عامل نمایشگاه کتاب بین المللی تهران، مدرن‌ترین دستگاه‌ها و ابزار الکترونیک را جهت سهولت در انجام امور بانکی در این نمایشگاه‌ مستقر می‌کند، افزود: باجه مرکزی بانک شهر در نمایشگاه با بیش از 15 کانتر، تمامی خدمات بانکی مورد نیاز بازدیدکنندگان را ارائه خواهد داد و همچنین 4 باجه بانکی نیز در سطح نمایشگاه قرار خواهد داشت.
اکرمی تصریح کرد: برای دسترسی بهتر اهالی کتاب و بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب پایتخت8 دستگاه خودپرداز سیار(خودرو سیار) در محوطه مصلی، 15 دستگاه خودپرداز سالنی در محوطه سالن های مصلی، 3 دستگاه پیشخوان شهرنت و 4 خودپرداز در سطح نمایشگاه پیش‌بینی شده است و همچنین 25 وب‌کیوسک برای کسانی که مایل هستند بن‌کارت‌ فیزیکی خود را در داخل نمایشگاه دریافت کنند، در نظر گرفته‌ شده است.
وی در ادامه از ارائه حدود 4 هزار دستگاه کارتخوان به ناشران و اهالی کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: این بانک با تمام توان به ارائه خدمات بانکی به اهالی کتاب و کتابخوانی در این نمایشگاه خواهد پرداخت.
بر این اساس، سی‌و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: