کد خبر: ۸۰۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۴۲۴
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌های انسانی بانک صادرات ایران اعلام کرد:
​معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌های انسانی بانک صادرات ایران گفت: مشتریان و کارکنان نوع‌دوست بانک صادرات ایران تاکنون بیش از ٢٥ میلیارد ریال به هموطنان آسیب‌دیده از سیل کمک کردند.
کمک نقدی ٢٥ میلیارد ریالی مشتریان و کارکنان بانک صادرات ایران به مناطق سیل زدهبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیدبیوک موسوی اظهار کرد: همکاران خیرخواه بانک صادرات ایران از محل بازخرید مرخصی، کسر چند روز یا مبلغی از حقوق خود، مبلغی در حدود ١٠ میلیارد ریال جمع‌آوری و به حساب ویژه سیل‌زدگان واریز کردند.
وی با اشاره به اینکه موکب شهدای بانک صادرات ایران با استقرار در شهرستان سوسنگرد، اقلام مورد نیاز و غذای گرم در بین روستاییان محاصره شده در سیل این شهرستان را توزیع می‌کند، افزود: از ابتدای حادثه، روزانه بیش از ٤ هزار پرس غذای گرم در این موکب طبخ و با قایق در بین روستاییان محاصره شده در سیل توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: موکب بانک صادرات ایران اقلام مورد نیاز همچون پوشاک، لوازم بهداشتی (شامپو، پودر رختشویی، مایع دستشویی و صابون)، انواع خرما، کلمن‌های آب و یخ و... را بسته‌بندی و روزانه آن‌ها را با قایق‌ در اختیار آسیب‌دیدگان از سیل قرار می‌دهند.
روستاهای برنده، شاکریه و بونده از توابع شهرستان سوسنگرد بدون هیچ امکاناتی در محاصره سیل قرار دارند و ضمن قطع آب، برق، تلفن و سایر خدمات عمومی، در هوای بسیار گرم و بدون امکانات بهداشتی زیر چادرها و اردوگاه‌ها استقرار یافته و منتظر کمک هموطنان از طریق قایق و یا هلی‌کوپتر هستند.
هموطنان خیرخواه می‌توانند کمک‌های مالی خود را از طریق اپلیکیشن «صاپ» بخش نیکوکاری و یا واریز به حساب ٠١١٠٥٠٠٣٠٢٠٠٨ و کارت شماره ٦٠٣٧٦٩١٩٨٠٠٦١٤٣٦ نزد بانک صادرات ایران به دست آسیب‌دیدگان سیل‌ اخیر برسانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: