کد خبر: ۸۰۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۲۴۰
در آستانه روز ارتش؛
برخی مسئولان لشکری و کشوری در آستانه روز ارتش با سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش دیدار کردند.

برخی مسئولان لشکری و کشوری با سرلشکر موسوی دیدار کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، جمعی از فرماندهان لشکری و مسئولان کشوری در آستانه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی به طور جداگانه و طی روزهای گذشته با فرمانده کل ارتش دیدار کردند.

 محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امیر عبدالکریم بنی‌طرفی مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی روزهای گذشته با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی دیدارهای جداگانه‌ای داشتند.

طی این دیدارهای صمیمانه، ضمن تاکید بر گسترش تعاملات و روابط فی مابین، از اقدامات ارتش در جلوگیری از افزایش تلفات جانی و مالی در مناطق سیل زده کشور و سازمان‌دهی مردم در کمپ‌های موقت همراه با تامین اقلام و وسایل موردنیاز مردم قدردانی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
0
یک مسئول سازمان بدر:

آمریکا ۷۰۰ الی ۱۰۰۰ داعشی را آموزش می‌دهد

12 اسفند 1397 ساعت 13:10

یک مسئول سازمان بدر عراق به دولت این کشور هشدار داد که آمریکایی‌ها حداقل 700 تروریست داعشی را در پایگاههای خود آموزش می‌دهند.

به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، «قضی الانباری» مدیر دفتر سازمان بدر در استان الانبار، از آموزش ۷۰۰ الی ۱۰۰۰ عنصر داعشی به دست نیروهای آمریکایی در عراق خبر داد.

او در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری المعلومه گفت که این تعداد عناصر داعش در شرایط ویژه‌ای به سر می‌برند و ایالات متحده آمریکا به شدت از آن‌ها مراقبت کرده و هیچ راهی برای در دام انداختن آن‌ها وجود ندارد.

الانباری با بیان اینکه این مسأله برای همگان روشن شده است از دولت عراق خواست تا پیش از بازگشت دوباره داعش به عراق، دست به اقدام بزند.

چهارشنبه هفته گذشته نیز پایگاه خبری «عربی پست» از آموزش بیش از ۱۰۰۰ فرد مسلح در پایگاههای «عین الاسد» و «الحبانیه» در الانبار خبر داد؛ نیروهایی که آمریکایی‌ها آن‌ها را «اشباح الصحراء» می‌نامند.

در همین راستا، «کریم علیوی» عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق سه شنبه هفته گذشته گفت که آمریکایی‌ها عملا مانع از حمله نیروهای عراقی به عناصر باقی مانده داعش در مناطق مختلف می‌شوند و در هر منطقه‌ای که تحرکات آمریکایی‌ها افزایش می‌یابد، به موازات آن حضور و فعالیت تروریست‌های داعش نیز بیشتر می‌شود.

از سوی دیگر «عباس یابر العطافی» از نمایندگان پارلمان عراق گفته است که به زودی صحن پارلمان شاهد بحث و گفت‌و‌گوهای فراوانی در خصوص حضور نیروهای آمریکایی در عراق خواهد بود. صحنه عراق ماههاست که درگیر تصویب قانون اخراج نیروهای خارجی از این کشور است.

روزنامه الاخبار روز شنبه (دیروز) اعلام کرد که کنسولگری آمریکا در اربیل، نمایندگان کرد در پارلمان عراق را تهدید کرده است که در صورت دادن رأی به نفع خروج نیروهای خارجی از عراق، حمایت آمریکا از آن‌ها برداشته خواهد شد. این روزنامه از منابع مختلف رسمی و غیر رسمی نقل کرده که در حال حاضر دست کم ۱۰ هزار نیروی آمریکایی در ۱۳ پایگاه نظامی در عراق حضور دارند که در این اواخر نیز دو پایگاه دیگر در استان مرزی الانبار در غرب این کشور به آنها اضافه شده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: