کد خبر: ۸۰۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۳۹۸
ایران سال گذشته پراید را با قیمت‌هایی در حدود ۵ هزار دلار صادر می‌کند.
ایران، پراید را با چه قیمتی صادر می‌کند؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ، ایران سال گذشته پراید را با قیمت‌هایی در حدود ۵ هزار دلار صادر می‌کند.

احمد نعمت‌بخش، دبیر انجمن خودروسازان با اعلام این مطلب در گفتگویی افزود: پراید ایران در بازارهای جهانی خریدار دارد و کشورهایی مانند عراق، سوریه، آذربایجان، سنگال، ‌ونزوئلا، ارمنستان، ‌اوکراین، الجزایر، لیبی، افغانستان، ‌ مصر، غنا، نیجریه و لبنان صادرات داشته ایم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به عدم پذیرش قیمت ها از سوی جامعه، قیمت تمام شده خودرویی مانند پراید چقدر است؟ گفت: درباره هزینه واقعی تولید باید از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان سئوال کنید پرسید اما بر اساس اطلاعات بنده قیمت تمام شده پراید ۳۷میلیون تومان است و با سودی که در نظر می گیرند برای فروش در حد ۳۸ تا ۳۹ میلیون تومان خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: