کد خبر: ۸۰۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۳
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: هیچگونه خسارتی تاکنون از هجوم ملخ ها به باغات و مزارع استان فارس گزارش نشده است.
هجوم ملخ‌ها به باغات فارس خسارت نداشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: هیچگونه خسارتی تاکنون از هجوم ملخ ها به باغات و مزارع استان فارس گزارش نشده است.

محمد مهدی قاسمی تاکید کرد: اراضی منابع طبیعی و مراتع لارستان و داراب مورد هجوم دسته پرشماری از ملخ صحرایی است اما تا این لحظه گزارشی از خسارت به باغات و مزارع دریافت نشده است.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای مبارزه و کنترل آفت ملخ در شهرستان‌ها انجام شده و هیچ‌گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد و یکی از کانون‌های احتمالی نیز در جهرم برای کنترل و پیشگیری سمپاشی شده است البته در گذشته دو آمادگاه کنترل ملخ در شهرستان‌های شیراز و لامرد راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس یادآور شد: آمادگاه شیراز برای حمایت و پشتیبانی عملیات مبارزه در فارس و دیگر استان‌های جنوبی کشور و آمادگاه لامرد به منظور پشتیبانی عملیات مبارزه در فارس فعالیت می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: