کد خبر: ۸۰۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۳۲۳
معاون وزیر علوم خبر داد
معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر این که برنامه‌ای برای تغییر زمان برگزاری کنکور ۹۸ نداریم گفت: این آزمون در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.
زمان برگزاری کنکور تغییر نمی‌کندبه گزارش خبرداغ ، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: برنامه‌ای برای تعویق زمان برگزاری آزمون سراسری ۹۸ در وزارت علوم وجود ندارد گفت: این آزمون در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: موضوع تعویق زمان برگزاری کنکور ۹۸ در شورای سنجش و پذیرش مطرح نیست و همان طور که عنوان شد زمان برگزاری این آزمون تغییر نمی‌کند.

اخیراً تعدادی از داوطلبان آزمون سراسری ۹۸ با امضای نامه و ایجاد هشتگ‌هایی در توئیتر خواستار تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری به دلیل وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و عدم آمادگی داوطلبان شده بودند.

آزمون سراسری سال ۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۹۸ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود و پس از تصحیح اوراق، نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۹۸ به صورت کارنامه و در دهه دوم مردادماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

همچنین نتیجه نهایی کنکور سراسری ۹۸ در نیمه دوم شهریورماه ۹۸ اعلام می‌شود و داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، می‌توانند در مهلت تعیین شده و با توجه به ظرفیت انتخاب رشته، رشته‌های خود را انتخاب کنند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: