کد خبر: ۸۰۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۱۸۲
در پی انتشار خبر بسته شدن صفحات منتسب به فرماندهان ارشد نظامی از جمله سرلشگر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح توسط اینستاگرام، مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همان گونه که بارها تاکید شده است، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی صفحه‌ای ندارد.
ستاد کل نیروهای مسلح: سرلشگر باقری در شبکه‌های اجتماعی صفحه‌ای ندارد

در پی انتشار خبر بسته شدن صفحات منتسب به فرماندهان ارشد نظامی ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سرلشگر باقری تا کنون در هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی صفحه‌ای نداشته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، در پی انتشار خبر بسته شدن صفحات منتسب به فرماندهان ارشد نظامی از جمله سرلشگر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح توسط اینستاگرام، مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همان گونه که بارها تاکید شده است، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی صفحه‌ای ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
پيشنهاد تعيين و اعلام روز ملي سپاه پاسداران

پيشنهاد مي‌كنم روزي را كه ترامپ رئيس جمهوري مفلوك آمريكا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را تروريست اعلام كرده است، به عنوان «روز ملي سپاه پاسداران» انتخاب و در تقويم كشورمان ثبت شود.


همه ايرانيان سپاهي و ارتشي هستند

ترامپ و همكارانش اين موضوع را فراموش نكنند كه به وقت ضرورت تمامي ايرانيان نظامي و سپاهي هستند و دولت آمريكا هم كه سال‌هاي متمادي بيگناهان را در عراق و افغانستان و يمن و سوريه و حتي كشورهاي آفريقايي و آمريكاي لاتين به خاك و خون كشيده و در كشتار فلسطينيان با اسرائيل غاصب همدست بوده است، حالا خجالت نمي‌كشد كه پاسداران غيور ايران را تروريست مي‌نامد؟ ملت ايران از فرزندان ارتش و سپاهي خود بسيار سپاسگزار است و دست مدافعان ميهن اسلامي را مي‌بوسد.


نقشه‌هاي شوم دشمنان را خنثي كنيم

بوش پسر رئيس‌جمهوري سابق آمريكا با همكاري رژيم جنايتكار اسرائيل ابتدا اقتصاد عراق و سپس با تبليغات و اختلاف‌افكني ميان نيروهاي نظامي، آن كشور را تضعيف كرد و آن گاه به صورت ناگهاني به عراق حمله‌ور شد. به هوش باشيم كه امروز نيز ترامپ فريبكار و عياش به خيال خام خود درصدد اجراي همان نقشه شيطاني درباره كشورمان است و از اين‌رو ما با تمامي توان و امكانات بايد درصدد رونق توليد داخلي و كاهش وابستگي‌هاي اقتصادي به خارج باشيم، نيروهاي مسلح كمافي‌السابق با وحدت و همدلي به وظايف خطيرشان عمل كنند، مسئولان از هرگونه دسته‌بندي و تعصبات زيانبار جناحي بپرهيزند و ملت هم يكپارچه در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامي و اجراي رهنمودهاي ارزنده مقام معظم رهبري بكوشند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
چرا مردم ایران با آمریکا دشمن هستند؟
1 - ایرانی ها دلایل زیادی برای دشمنی با ایالات متحده دارند. تراثدیگ برخی از علل خصومت ایرانی ها با آمریکا را اینگونه برشمرده است.
2 - کودتای 28 مرداد که توسط واشنگتن مهندسی شده بود.

3 - حمایت آمریکا از حکومت دیکتاتور پهلوی.

4 - توقیف دارایی های ایران پس از انقلاب این کشور و تحریم های متعدد اقتصادی.

5 - حمایت از حکومت عراق در جنگ هشت ساله و تحویل سلاح های شیمیایی به صدام.

6 - هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران و کشتن 290 شهروند غیرنظامی و ...

7 - تنها دلیل حرکت دولت اوباما به سمت توافق هسته ای با ایران این بود که آمریکا به همکاری این کشور برای شکست دادن داعش _گروهی که با حمایت های دوست خوب واشنگتن یعنی ریاض رشد کرد_ نیاز داشت.

8 - تراثدیگ به ادامه یافتن خصومت مقامات آمریکا با ایران اشاره کرده و نوشته، اکنون هم سنای آمریکا علیرغم توافق هسته ای به تصویب تحریم های جدید علیه ایران رای قاطعی داده است.
9 - حمایت آمریکا ازگروهک تروریستی منافقین
10 - حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی
11 - حمایت آمریکا از رژیم سعودی
12 - حمایت آمریکا ازتروریسم
13 - حمایت آمریکا ازالقاعده
14 - حمایت آمریکا ازطالبان
15 - حمایت آمریکا ازداعش
16 - حمایت آمریکا ازجبهه النصره
17 - حمایت آمریکا ازگروه های تروریستی
18 - حمایت آمریکا ازمخالفان سوری
19 - حمایت آمریکا از ارتش آزاد سوریه
20 - حمایت آمریکا ازشورشیان
21 - حمایت آمریکا ازتروریست های منطقه
22 - حمایت آمریکا ازچند کشور دیگرجنایتکارعربی، رژیم جعلی صهیونیستی و کشور های اروپایی
23 - آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست
24 - بسیاری ازآوارگان درخاورمیانه وجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: