کد خبر: ۸۰۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
تعداد بازدید: ۲۰۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: پس از ترمیم پل تخریب شده جاده اهواز – خرمشهر این مسیر به زیر ترافیک رفت و تردد در این مسیر به حالت عادی بازگشت.
تردد در جاده اهواز- خرمشهر عادی شدبه گزارش خبرداغ ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: پس از ترمیم پل تخریب شده جاده اهواز – خرمشهر این مسیر به زیر ترافیک رفت و تردد در این مسیر به حالت عادی بازگشت.

غلامعباس بهرامی نیا شامگاه سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این پل که بعد از پادگان حمید دراین مسیر واقع شده ، قدمتی بیش از 50 سال داشت که به دلیل فشار ناشی از آب جاری در زیر آن تخریب شد.
وی با اشاره به اینکه ترمیم این پل با سرعت عمل نیروهای راهداری انجام شد، افزود: در طول این مدت تردد در مسیر قطع نشد و عبور و مرور خودروها از کنارگذر در جریان بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطرنشان کرد: بعد از عبور از شرایط سیلابی استان یک پل با مهندسی جدید جایگزین پل فعلی می شود.
این عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان یادآور شد: وضعیت این جاده به روال عادی بازگشته است و مشکلی در مسیر وجود ندارد.
بهرامی نیا بار دیگر با رد ادعای مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه تخریب این پل به دلیل نشست و یا رانش زمین بوده، گفت: نیروهای راهداری در تمام جاده های استان حضور دارند تا در صورتی که هرکدام از مسیرها دچار مشکل شد نسبت به بازگشایی آن اقدام کنند.
جاده آبادان - اهواز برای چندمین بار در 10 روز گذشته از ظهر دوشنبه بر روی خودروها بسته و بعد از آن برابر اعلام پلیس راه استان جاده اهواز- خرمشهر به عنوان مسیر جایگزین تعیین شد.
سیلاب ناشی از طغیان رودخانه های دز، کارون و کرخه به بسیاری از مناطق خوزستان خسارت زده و تاکنون دستور تخلیه 270 روستای این استان صادر شده است.
170 هزار و 584 نفر سیل زده از چهارم فروردین ماه تاکنون در خوزستان امدادرسانی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: