کد خبر: ۸۰۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۲۸
تیم کوک؛ مدیرعامل شرکت اپل اعلام کرده که شرکت اپل برای بازسازی کلیسای نوتردام مبلغی را اختصاص می دهد. آتش سوزی بزرگی که عصر دوشنبه کلیسای جامع نوتردام پاریس را در خود فرو برد، خسارت قابل توجهی به این بنای عظیم تاریخی و مذهبی وارد کرد و حتی باعث فرو ریختن سقف آن شد. بر این اساس شرکت اپل هم به گروه حامیان بازسازی این کلیسا پیوسته است.
شرکت اپل به بازسازی کلیسای جامع نوتردام کمک می کندتیم کوک؛ مدیرعامل شرکت اپل اعلام کرده که شرکت اپل برای بازسازی کلیسای نوتردام مبلغی را اختصاص می دهد. آتش سوزی  بزرگی که عصر دوشنبه کلیسای جامع نوتردام پاریس را در خود فرو برد، خسارت قابل توجهی به این بنای عظیم تاریخی و مذهبی وارد کرد و حتی باعث فرو ریختن سقف آن شد. بر این اساس شرکت اپل هم به گروه حامیان بازسازی این کلیسا پیوسته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، تا کنون چندین نفر و شرکت متعهد شده اند که به بازسازی کلیسای جامع نوتردام کمک می کنند. اکنون تیم کوک نیز در توییتر اعلام کرده که مایل است بخشی از تیم بازسازی کلیسای نوتردام  شود.

اپل، یکی از ثروتمندترین و ارزشمندترین شرکتهای دنیا، متعهد به پشتیبانی خود برای کمک به بازسازی نوتردام شده است. تیم کوک در توییت خود نوشت: "ما برای مردم فرانسه و سراسر مردم جهان که نوتردام را نماد امید می دانند، اهمیت قائلیم. خوشحالم که همه مردم پاریس در امنیت هستند و اپل به تلاش های بازسازی برای کمک به بازگرداندن میراث گرانبهای نوتردام  به نسل های آینده کمک خواهد کرد."

میزان آسیب به این بنای تاریخی هنوز در دست بررسی است اما بخ سقف و محوطه اطراف کلیسای قرن نوزدهمی پاریس به شدت آسیب دیده است. هم اکنون شرکت های متعددی وعده صرف پول برای بازسازی کلیسا را داده اند و تا کنون بیش از 600 میلیون دلار آمریکا از شرکت هایی از جمله کمپانی اورئال و ثروتمندترین افراد فرانسه در این جمع آوری پول نقش دارند. هنوز مشخص نیست که اپل قصد دارد چه مقدار پول برای کمک به بازسازی کلیسا صرف کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: