کد خبر: ۸۰۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۲۶۹
ظریف:
وزیر خارجه کشورمان گفت: همیشه در سطح بین المللی می گوییم که مردم جهان وامدار مقاومت دولت و ملت سوریه در برابر داعش و دیگر گروه های تروریستی هستند.
جهان وامدار مقاومت دولت و ملت سوریه در برابر داعش است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در ادامه دیدارهای خود با مقامات سوریه، با عماد خمیس نخست وزیر این کشور دیدار و در خصوص مهمترین موضوعات فی‌مابین در روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای گفتگو کرد.

در این دیدار نخست وزیر سوریه ضمن خوشامدگویی به ظریف، از حمایت‌های دولت و ملت ایران از سوریه تشکر و با ابراز تأسف از حوادث اخیر در کشورمان در اثر وقوع سیل، با خانواده جانباختگان این حوادث ابراز همدردی کرد. عماد خمیس با مهم شمردن سفر ظریف به سوریه افزود: تحولات بین المللی ضرورت تقویت روابط بین دو کشور را بیشتر کرده است چرا که ما در یک جبهه قرار داریم؛ روابط دو کشور در همه زمینه‌ها باید شایسته فداکاری‌هایی که در سالهای گذشته در روابط ایران و سوریه انجام شده است، باشد؛ رئیس جمهور با تاکید بر اولویت شرکت‌های ایرانی در مشارکت در بازسازی سوریه، از تمام ارکان دولت خواسته است که تمام ظرفیت‌های خود را برای توسعه روابط با ایران بکار گیرند.

محمدجواد ظریف نیز در این دیدار تاکید کرد: روابط با سوریه برای ما بسیار مهم است و به آن اعتقاد داریم و همیشه در سطح بین المللی می‌گوئیم که مردم جهان وامدار مقاومت دولت و ملت سوریه در برابر داعش و دیگر گروه‌های تروریستی هستند و ما هم خوشحالیم که در این راه در کنار شما هستیم و این موضوع در تاریخ روابط دو کشور ثبت خواهد شد؛ وظیفه امروز ما نهادینه کردن دستاوردهایی است که از خون شهدای مقاومت در مقابله با گروه‌های تروریستی در سوریه بدست آمده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
1 - سيا، کاخ سفید و ارتش آمريکا تروريست هستند
2 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک ازسال 1357 تاکنون ازگروهک تروریستی منافقین درایران، عراق وفرانسه و دیگرکشورهای اروپایی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران حمایت می کنند.
3 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم درافغانستان، سراسرمنطقه خاورمیانه وجهان حمایت می کنند.
4 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون ازالقاعده درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان حمایت می کنند.
5 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک درسال 2003 بدون اجاز و مجوز سازمان ملل، شورای امنیت سازمان ملل و دیگرسازمان های بین المللی به همراه انگلیس جنایتکارشماره یک به عراق تحاوز و حمله کردند براثرآن هزاران کودک و... عراقی ها جان خود را ازدست دادند و سربازان آمریکایی و سربازان انگلیسی به زنان و دحتران عراقی تجاوزکردند ومجامع حقوق بشری قانون جنگل ازسال 2003 تاکنون کاری نمی کنند، حفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
6 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی ازتمام تروریست ها درسوریه، لبنان، عراق و منطقه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیزادامه می دهند.
7 - ائتلاف آمریکایی ازسال 2014 تاکنون کمک، حمایت وپشتیبانی ازتروریست های داعش مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه و عراق قتل عام می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
8 - آمریکایی ها شماره یک همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک ازسال 2005 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی از عربستان سعودی درجنگ یمن مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را قتل عام می کنند و همچنان نیزادامه می دهند.
9 - عربستان سعودی همراه با چند کشورجنایتکاردیگر ازسال 2015 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی با بماران ونسل کشی کشی دریمن بزرگ ترین جنایات را انجام می دهد و همچنان نیزادامه دارد.
10 - صهیونیست ها جنایتکارشماره یک بیش از70 سال است با حمایت آمریکایی ها جنایتکارشماره یک، کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک و برخی کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه فلسطین را قتل عام می کنند و همچنان نیزادامه می دهند.
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی بیش از70 سال است هیچ اعتراضی به جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
اقدام بی شرمانه دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی علیه سپاه به نفع آمریکایی ها جنایتکارشماره یک، سعودی ها جنایتکارشماره یک و صهیونیست ها جنایتکارشماره یک در منطقه نخواهد بود.
درگیری‌ها در افغانستان راه‌حل نظامی ندارد ولی متاسفانه سران بی آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون درک نمی کنند و نمی فهمند.
درگیری‌ها در لیبی راه‌حل نظامی ندارد ولی متاسفانه سران بی آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون درک نمی کنند و نمی فهمند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
انتقاد ازسکوت 70 ساله جامعه بین المللی دربرابرجنایات صهیونیست ها درفلسطین و...! انتقاد ازسکوت 19 ساله جامعه بین المللی دربرایرجنایات آمریکایی ها جنایتکارشماره یک درافغانستان، پاکستان، لیبی، عراق، منطقه و...! انتقاد ازسکوت 19 ساله جامعه بین المللی دربرایرجنایات سعودی ها درمنطقه، یمن و...! تصمیم دونالد ترامپ درباره قدس، جولان و ایران برای هیچ ارزشی ندارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
ترکیه ازسال 2001 تاکنون به همراه کشورهای عربی، آمریکا و رژیم صهیونیستی یکی از حامیان اصلی تروریست ها درسوریه، وعراق و منطقه است متاسفانه ظریف ازسال 1392 تاکنون با حامیان اصلی تروریست ها همکاری می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
ترکیه ازسال 2001 تاکنون به همراه کشورهای عربی، آمریکا و رژیم صهیونیستی یکی از حامیان اصلی تروریست ها درسوریه، وعراق و منطقه است متاسفانه ظریف ازسال 1392 تاکنون با حامیان اصلی تروریست ها همکاری می کند.




ظریف به ترکیه سفر می‌کند

28 فروردين 1398 ساعت 0:05

مهر نوشت:وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد که وزیر خارجه ایران فردا چهارشنبه به این کشور سفر خواهد کرد.

به گزارش جهان نیوز، وزارت امور خارجه ترکیه امروز سه شنبه در بیانیه‌ای در صفحه توئیتر خود اعلام کرد: محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران فردا چهارشنبه جهت دیدار با مقامات ترکیه به آنکارا سفر خواهد کرد.

بر اساس اعلام وزارت امور خارجه ترکیه، وی در این سفر تمام ابعاد مربوط به روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بینالمللی را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

گفتنی است وزیر خارجه ایران امروز در رأس هیأتی به دمشق سفر کرد و با مقامات بلندپایه این کشور از جمله بشار اسد دیدار و رایزنی کرد.


ترکیه ازسال 2001 تاکنون به همراه کشورهای عربی، آمریکا و رژیم صهیونیستی یکی از حامیان اصلی تروریست ها درسوریه، وعراق و منطقه است متاسفانه ظریف ازسال 1392 تاکنون با حامیان اصلی تروریست ها همکاری می کند.
حرف دل همه مردم دنیا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
۱۳۹۸/۰۱/۲۸ ۱۰:۰۰
کاخ سفید ازسال 2001 تاکنون رئیس اصلی حامیان تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه جهان است.
سازمان های بین المللی هم ازسال 2001 تاکنون با حامیان اصلی تروریسم همکاری می کنند.

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ ۰۹:۵۶
ترامپ رئیس تمام تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان است.
آل سعود مسئول مالی تمام تروریست های منطقه وجهان است.
نتانیاهو مسئول تامین تسلیحات و... تروریست های منطقه خاورمیانه جهان است.
ترکیه هم با کمک مالی برخی کشورهای عربی مسئول اعزام تروریسم درسراسرخاورمیانه وجهان است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
نماینده آمریکایی: ترامپ برادر بزرگ القاعده است

28 فروردين 1398 ساعت 8:13

یک نماینده کنگره آمریکا با انتشار ویدئویی به شدت رئیس‌جمهور کشورش را به باد انتقاد گرفت و او را «برادر بزرگ» گروه تروریستی القاعده خواند.

به گزارش جهان نیوز، «تولسی گابارد»، قانونگذار آمریکایی در ویدئویی که دوشنبه منتشر کرده به شدت به سخنان «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا علیه «ایلهان عمر»، نماینده مسلمان کنگره و یکی از منتقدان نفوذ لابی‌های صهیونیستی در آمریکا اعتراض کرده است.

گابارد که یکی از نامزدهایی است که در حال تلاش برای ورود به عرصه رقابت با ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا است در این ویدئو می‌گوید: «انتقاد رئیس‌جمهور ترامپ از ایلهان عمر مصداق دورویی کامل است.»

ترامپ روز جمعه با انتشار ویدئویی تقطیع‌ و تدوین‌شده تلاش کرده بود ایلهان عمر را به بی‌توجهی به قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ متهم کند. ترامپ در توئیترش زیر این ویدئو نوشت: «ما هرگز فراموش نخواهیم کرد.»

گابارد در ویدئویی که منتشر کرده به ترامپ یادآوری کرده که در واقع خود او «بزرگترین محافظ» القاعده در سوریه است و از عربستان سعودی به عنوان بزرگترین حامی این گروه تروریستی، حمایت کرده است.

او گفت: «ترامپ می‌گوید ما هیچ‌گاه ۱۱ سپتامبر را فراموش نمی‌کنیم. اما این خود ترامپ است که در نقش برادر بزرگ القاعده و بزرگترین محافظ آن در سوریه ظاهر شده است. او کسی است که کشور ما را به فاحشه بزرگترین حامی القاعده یعنی سعودی‌ها تبدیل کرده است.»

قانونگذار آمریکایی در ادامه یادآوری کرده که عربستان سعودی میلیاردها دلار برای ترویج اندیشه‌های افراطی در سراسر دنیا هزینه کرده است.
بسیاری عربستان سعودی را به دلیل حمایت از تفکرات وهابیت، منشأ گروه‌های تروریستی داعش و القاعده می‌دانند. اکتبر سال ۲۰۱۷، «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی در سخنانی در سمینار «ابتکار آینده سرمایه‌گذاری» در ریاض،‌ بر این اتهامات به شکل غیرمستقیم صحه گذاشت.

بن سلمان در آن سمینار متعهد شد که عربستان به آنچه او آن را «اسلام میانه‌رو معتدل» خواند، بازگردد؛ او بدون اشاره به رشد وهابیت در عربستان سعودی مدعی شد که افکار افراطی از سال ۱۹۷۹ به بعد وارد عربستان شده است و می‌خواهد «بقایای افراطگرایی را در آینده نزدیک» از بین ببرد.

وبگاه شبکه خبری «فرانس ۲۴» در پوشش این سخنان بن سلمان از آن به نام «تندترین حمله شدید و نادر یک مسئول بلندپایه سعودی به دارندگان افکار سختگیرانه [وهابی] در عربستان» یاد کرد.

منبع:فارس
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: