کد خبر: ۸۰۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۷۱
فرماندهی گارد مرزی عراق از بازداشت یک مسافر ایرانی توسط پلیس گمرک در مرز شلمچه به اتهام حمل قرص های متادن و چند قرص مشکوک دیگر خبر داد.
متادون باعث بازداشت یک ایرانی در عراق شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا ، فرماندهی گارد مرزی عراق از بازداشت یک مسافر ایرانی توسط پلیس گمرک در مرز شلمچه به اتهام حمل قرص های متادن و چند قرص مشکوک دیگر خبر داد.

 اداره فرماندهی گارد مرزی عراق در بیانیه ای روز سه شنبه اعلام کرد که پلیس گمرک شلمچه تابع اداره پلیس گمرک منطقه چهارم هنگام انجام وظیفه در سالن مسافرین مرز شلمچه یک مسافر ایرانی را به دلیل همراه داشتن 25عدد قرص متادون و 65 عدد قرص دیگر که تاکنون نوع آن مشخص نشده، بازداشت کرده است.

گزارش حاکی است: گذرگاه مرزی شلمچه طی هفته های گذشته شاهد بازداشت چندین مسافر به دلیل همراه داشتن مواد مخدر عمدتا از نوع کریستال بوده است.

مقررات و برخورد پلیس و دادگاههای عراق با جرایم مربوط به مواد مخدر بسیار سخت است و حتی حمل برخی داروهای مجاز در ایران که برای طرف عراقی ناشناخته است، ممکن است سبب بازداشت چند ماهه افراد تا مشخص شدن ترکیب دارو و تبرئه احتمالی فرد شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: