کد خبر: ۸۰۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۲۸۸
در جریان درگیری لفظی وکیلی و موسوی لاریگانی در صحن مجلس، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروز مجلس را متهم خیانت به خون شهدا می‌کنند این همان چیزی است که آمریکا می‌خواهد.
درگیری لفظی موسوی‌لارگانی و وکیلی در صحن مجلس/ نمایندگان «خائن به خون شهدا» لقب گرفتند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در نوبت بعد از ظهر محمدعلی وکیلی پس از نطق سید ناصر موسوی لارگانی در جریان بررسی طرق اقدام متقابل در برابر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان «سازمان تروریستی» توسط آمریکا خطاب به علی لاریجانی که ریاست مجلس را بر عهده دارد، گفت:  آقای رئیس حرفی دارم، همکار ما مجلس را متهم به خیانت کرده است، ایشان عنوان کردندخائن به خون شهدا بودیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای همکار عزیز باید چکار می‌کردیم که در مقیاس انقلابی شما جای گیرد، شما این عبارت را به کار بردید.

لاریجانی از لارگانی پرسید آیا این عبارت را به کار بردید؟ وکیلی به جای لارگانی پاسخ داد بله به کار گرفت.

 وی ادامه داد: چرا یک نهاد انقلابی را متهم به خیانت می‌کنید. در مجلس بحث انقلابی می‌کنید و ما را به خیانت  متهم می‌کنید چیزی که خواست آمریکا بود اینجا مطرح شد.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیش قدم اول در اقدام متقابل مجلس بود لازم باشد  سینه تک تک همکارانم برای دفاع از مردم پیشقدم خواهد شد.

وی ادامه داد: در مجلس همکاران ما فرزند شهید و جانباز هستند و یا سوابق انقلابی دارند لازم نیست در یک شو یا جمله انقلابی اینگونه جایگاه مجلس را تنزل دهید.

وکیلی خاطرنشان کرد: اگر طرح ضعیف است برای تکمیل آن اقدام کنید. همه می‌دانند که مجلس در صحنه  جان خود را در کفه اخلاص گذاشته است.

پس صحبت‌های وکیلی، لارگانی با در دست گرفتن آئین‌نامه داخلی مجلس با فریاد خطاب به هیأت رئیسه گفت اخطار دارد اما هنگامی که مشاهده کرد صدایش به آنها نمی‌رسد با فریاد به سمت جایگاه هیأت رئیسه دوید که  چندتن از نمایندگان مانع وی شدند و او را به صندلی‌اش بازگردادند، سپس تعدادی از نمایندگان از جمله بهروز نعمتی، عبدالرضا عزیزی و قاسم میرزایی نیکو حلقه زدند و او را آرام کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
0
0
حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس گفت: حسن روحانی می‌دانست حرف‌هایی که می‌زند تنها یک وعده توخالی‌ست.

آقای لارگانی،
علتش این است که ایشان هنوز پیرو بنیان‌گذار انقلاب می‌باشد زیرا آیت‌الله خمینی هم در پاریس که بود وعده آزادی داد ولی به محض اینکه پایش به ایران رسید توی دهن آزادترین دولت طول تاریخ‌مان زد.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: