کد خبر: ۸۰۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۲۱۰
سردار ‌تنگسیری گفت: به‌ تناسب با کاهش آب در منطقه سیل زده ، قایق‌های «ایربوت» مستقر شدند.
دریادار تنگسیری: بکارگیری ۳۰۳ فروند شناور در مناطق سیل‌زد / قایق‌های «ایربوت» نیروی دریایی سپاه در آب‌های کم‌عمق مستقر شدند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی در رابطه با آخرین اقدامات صورت‌گرفته در بحران سیل اظهار داشت: از ابتدای شروع سیل نیروها در منطقه مستقر شدند و درگیر سیل شدیم و در مجموع دیگر مناطق ۲، ۳، ۴ و پایگاه امامت نیز درگیر کرده و ۴ محور سوسنگرد، حمیدیه و کارون و محور اصلی اهواز را تعریف کرده‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر ۳۰۳ فروند شناور که از این تعداد ۱۰۷ بسیج دریایی است که اخیراً تشکیل شده و جوانان باغیرت داوطلب شدند و از این آمار ۸۹ نفر از اهل‌سنت هستند و از شهرهای جنوبی برای کمک به سیل‌زده‌ها آمدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: یک بیمارستان صحرایی کامل در یادمان شهدای هویزه برپا شد که ۱۱ تخصص در بیمارستان مستقر و  یک اورژانس سیار در روستای سیدسلمان که قبلاً زیر آب بوده نیرو‌ها در حال خدمت‌رسانی هستند.

سردار تنگسیری با اشاره به این‌که به‌تناسب کاهش آب در منطقه، قایق‌هایی برای عمق کم استفاده می‌شود تصریح کرد: قایق‌های " ایربوت" که از ۱۰ سانت آب عبور می‌کنند و پروانه هوایی دارند در منطقه استفاده کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: شناورهای بزرگ با ۱۲ متر طول که می‌تواند امکانات مردم را منتقل کنند در منطقه ملاثانی مستقر شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۶:۵۴
ایران عراق نیست.
ایران افغانستان نیست.
ایران لیبی نیست.
ایران سوریه نیست.
ایران یمن نیست.
دونالد ترامپ نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکارشماره یک باید بداند که ایران عراق، افغانستان و یا غیر نیست. ما در دوران جنگ تحمیلی با دستان خالی در مقابل تمام دنیا ایستادیم و از کشورمان دفاع کردیم، چه رسد به امروز که تجهیزات پیشرفته دفاعی هم داریم.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: