کد خبر: ۸۰۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۲۲۸
ستاره خط میانی استقلال در صورت ادامه روند محرومیت تصمیم جدید برای آینده فوتبالی‌اش خواهد گرفت.
یاغی استقلال به پرسپولیس می‌پیوندد؟ + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  ستاره خط میانی استقلال در صورت ادامه روند محرومیت تصمیم جدید برای آینده فوتبالی‌اش خواهد گرفت.

 فرشید باقری این روزها اصلی‌ترین چالش استقلالی‌ها به حساب می‌آید، ستاره‌ای که به دلیل اتفاقات دربی همچنان به دلیل حکم انضباطی نمی‌تواند در هم‌تیمی‌هایش را همراهی کند و هیچ‌کس هم در باشگاه حامی او به حساب نمی‌آید.

 


این موضوع که باقری در آخرین مصاحبه خود صحبت از بازیکنان پرسپولیس و اعتراض آن‌ها به شرایط را به زبان می‌آورد استرس عجیبی را در دل هواداران به وجود آورده است.

صحبت‌های باقری در خصوص باشگاه رقیب می‌تواند کد‌هایی مخفی برای تهدید مدیران استقلال به حساب بیاید، چرا که برانکو پیش از استقلالی‌ شدن این بازیکن بارها برای جذب او اقدام کرده بود و حالا این احتمال وجود دارد که در صورت ادامه روند محرومیت، ستاره خط میانی استقلال تصمیمی جنجالی را در خصوص آینده فوتبالی‌اش بگیرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: