کد خبر: ۸۰۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۴۱۴
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز ارتش گفت: این روزها در ماجرای سیل ارتش جمهوری اسلامی ایران انصافا با تمام وجود در استان‌های مختلف حضور داشتند.
لاریجانی: در ماجرای سیل ارتش با تمام وجود در استان‌های مختلف حضور داشت

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی لاریجانی در جلسه امروز  روز ارتش را تبریک می گویم و رشادتهای آنها را در دفاع  مقدس به خاطر داریم و قدردان‌شان هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که ارتش خدمات بسیاری را در دفاع مقدس و دیگر میدان ها داشته است، عنوان کرد: این روزها در ماجرای سیل ارتش جمهوری اسلامی ایران انصافا با تمام وجود در استان‌های مختلف حضور  داشتند؛ از  زحمات‌شان  تقدیر و تشکر می کنیم .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
۱۳۹۸/۰۱/۲۶ ۱۹:۰۵
نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک کاری ازدستشان برنمیآید. نمایندگان مجلس شورای اسلامی ازسال 1357 تاکنون هیچ کاری برای جنایات آمریکایی ها نکردند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: