کد خبر: ۸۰۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۱۹۰
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 6 مسیر ارتباطی مسدود شده ناشی از سیلاب پس از 48 ساعت صبح امروز/سه شنبه/ بازگشایی شد.
6 مسیر سیلابی در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 6 مسیر ارتباطی مسدود شده ناشی از سیلاب پس از 48 ساعت صبح امروز/سه شنبه/ بازگشایی شد.
عبدالرحمن شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسیرهای اسپکه - فنوج، نیکشهر - بنت، دلگان -زهکلوت، دلگان -ایرانشهر، قصرقند - نیکشهر و بزمان - دلگان مسیرهای بازگشایی شده امروز در جنوب سیستان و بلوچستان هستند.
وی ادامه داد: همچنان 6 مسیر دیگر در سیستان و بلوچستان براثر طغیان رودخانه های محلی بسته است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی این مسیرها ادامه دارد.
رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در چند روز اخیر شدت و گستره مکانی فعالیت سامانه بارشی در استان گسترش یافت به طوریکه در این مدت در 150 نقطه بارندگی گزارش شد.
علی ملاشاهی افزود: بیشترین بارندگی این مدت سیستان و بلوچستان با 84 میلی متر در هیچان نیکشهر گزارش شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: