کد خبر: ۸۰۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۳۰۳
نماینده تهران در جوابیه‌ای به یک ادعای رسانه‌ای پاسخ داد.
پاسخ نماینده تهران به یک ادعای رسانه‌ای درباره ساخت‌وسازهای غیرمجاز در منطقه‌ لواسان

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، طیبه سیاووشی در جوابیه‌ای به یک ادعای رسانه‌ای نوشت:

خبرگزاری راه دانا در تاریخ ۲۶ فرودین‌ماده ۱۳۹۸، در خبری با عنوان «ردپای اعضای لیست امید در ساخت‌وسازهای غیرمجاز منطقه‌ی لواسان» با طرح این ادعا از زبان «ساکنان منطقه» مدعی شده است دو تن از نمایندگان تهران از لیست امید، در منطقه‌ی شمیرانات دست به ساخت‌وساز غیرمجاز زده‌اند.

ضمن تکذیب خبر منتشره که منطبق با قانون مجازات اسلامی و قانون مطبوعات، مصداق بارز نشر اکاذیب، تهمت و افترا نسبت به نماینده‌ی مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی است و ضمن این که مطالب کذب مذکور، به قصد تشویش اذهان عمومی و جهت‌دار تنظیم شده است، منطبق با ماده‌ی ۳۰ قانون مطبوعات، از مدیرمسئول آن رسانه که پاسخگوی اصلی درج مطالب است:

نخست خواستار ارائه‌ی مستندات و مدارک پیرو این ادعای واهی و اکاذیب منتشره را دارم و دوم آنکه در صورت عدم ارائه‌ی مستندات ظرف مهلت ۲۴ ساعت و عدم حذف مطلب خلاف واقع مندرج در آن رسانه و انتشار تکذیبیه از طرف ایشان، اقدام مناسب قانونی و تعقیب کیفری برای این‌جانب محفوظ است.

طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی، نماینده‌ی مردم تهران، ری، اسلام‌شهر، شمیرانات و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: