کد خبر: ۸۰۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۳۵۵
مدیرعامل بانک ایران زمین با حضور معاون عملیات بانکی و مدیر امور شعب استانها، از طریق ویدئو کنفراس با مدیران استانی به تبادل نظر پرداخت.
برگزاری جلسه ویدیو کنفرانس مدیر عامل بانک ایران زمین با مدیران استانیبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل این بانک در این جلسه خواستار تلاش مضاعف کارکنان در جهت رفع نیازهای مشتریان و تعامل و همفکری استانها و ستاد مرکزی شد.

پورسعید گفت با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در دو سال اخیر گفت: استفاده از نیروهای خلاق، ایجاد زیر ساخت های جدید، بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا گامهای موثری بوده است، که ما در مسیر خدمت به مشتریان برداشته‌ایم.

وی افزود: آنچه در این میان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، پیاده سازی تجربه مشتریان در بانکداری و ارتقا بانکداری سنتی به دیجیتال است، که تمام تلاش خود را در این مسیر به کار گرفته ایم.

در ادامه هادی قدیمی معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین با تقدیر از استان هایی که موفق به تحقق کامل اهداف در سال گذشته شدند، بر تلاش و همت مضاعف جهت رسیدن به اهداف دیجیتالی و 1400 این بانک تأکید کرد.

سپس محمد حسینی کنارویی به ارائه ارزیابی کامل و جامع از استانها در سال 97 و همچنین تبیین برنامه ها، سیاستها و اهداف سال جدید پرداخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: