کد خبر: ۸۰۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۴۳
امروز؛
فرمانده نیروی انتظامی به منظور ارائه گزارش از عملکرد نیروی انتظامی در سال ۱۳۹۷ با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
فرمانده ناجا با علی لاریجانی دیدار کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،‌ سردار حسین اشتری در دیدار با علی لاریجانی ضمن تبریک ایام و اعیاد شعبانیه، گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی در سال ۱۳۹۷ را ارائه و به تشریح ماموریت‌های این نیرو در ایام نوروز سال ۹۸ و برنامه‌های اجرا شده برای کاهش جانباختگان جاده‌ای و همچنین اقدامات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و کمک‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده پرداخت.

در ادامه علی لاریجانی ضمن تشکر ازعملکرد خوب ناجا در ایام نوروز و نیز در موضوع سیل، اظهار کرد: اقدامات ناجا در سال های ۹۶ ، ۹۷ و ایام نوروز ۹۸ با توجه به نوع حوادث خیلی خوب بوده و انصافا نیروی انتظامی همواره در همه شرایط کشور در زحمت بوده و به واقع حضور آن در همه سختی‌ها برای مردم نمود داشته که واقعا جای تشکر دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
۱۳۹۸/۰۱/۲۶ ۱۹:۰۵
نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک کاری ازدستشان برنمیآید. نمایندگان مجلس شورای اسلامی ازسال 1357 تاکنون هیچ کاری برای جنایات آمریکایی ها نکردند.


۱۳۹۸/۰۱/۲۶ ۱۸:۵۶
با آمریکایی ها جنایتکارشماره یک مثل خودشان رفتارمی کنیم


۱۳۹۸/۰۱/۲۶ ۲۱:۳۰
آقای ظریف، جنایت ها، خیانت های، مداخله گری، دخالت های و تجاوزهای آمریکایی ها درسوریه، عراق، یمن، افغانستان، لیبی و علیه سپاه و مردم ملت نشان داد ما برجام نیاز نداریم بمب اتمی و سلاح شیمیایی نیازداریم، نه برجام

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ ۲۱:۳۱
برجام مردم ایران و کشور را گرفتارکرده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: