کد خبر: ۸۰۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۱
برای نخستین بار در تاریخ مناطق آزاد کشور، جزیره کیش موفق به تدوین دو استاندارد در زمینه پوشاک شد.
کیش، منطقه آزاد پیشرو کشور در تدوین استانداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اداره استاندارد به‌منظور پیشبرد اهداف خود در زمینه ارتقای کیفی کالا و خدمات، پس از فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی توسط آزمایشگاه همکار این اداره، دو استاندارد پیراهن مردانه و تی‌شرت حلقوی با بافت پودی، تدوین و در کمیته فنی کشوری سازمان ملی استاندارد مطرح شد و پس از بررسی‌های کارشناسی در این کمیته‌ها، تأیید و به‌عنوان استاندارد ملی مصوب شد.

سعید صومعه رئیس اداره استاندارد منطقه آزاد کیش در این خصوص گفت: این موضوع از سال 58 شروع شد و به‌دلیل قدیمی بودن آزمایشگاه‌ها بدون هیچگونه تغییری باقی ماند.

وی افزود: تدوین استاندارد باید یک فرایند را طی کند، تایید صلاحیت شود و مجوز اخذ کند. خوشبختانه ما در شاخصه‌های اندازه‌گیری و در بحث کیفی بر روی این دو استاندارد کار تحقیقاتی انجام دادیم و درنهایت، نتایج این پژوهش سال گذشته در کمیته اولیه و سپس کمیته ملی مطرح و تایید صلاحیت شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: