کد خبر: ۸۰۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۷
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان این‌که مجموعا ۱۰۴ هزار نفر در گلستان درگیر حادثه سیل شدند، گفت: در روز‌های اول ۸ تا ۱۰ هزار نفر در کمپ‌ها اسکان داشتند در ادامه این تعداد روز به روز کمتر شد و الان ۲۸۰۰ نفر در ۲۰ کمپ اسکان دارند.
۱۰۴ هزار گلستانی درگیر سیل شدند/ اسکان ۲۸۰۰ نفر در کمپ‌ها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان این‌که مجموعا 104 هزار نفر در گلستان درگیر حادثه سیل شدند، گفت: در روزهای اول 8 تا 10 هزار نفر در کمپ‌ها اسکان داشتند در ادامه این تعداد روز به روز کمتر شد و الان 2800 نفر در 20 کمپ اسکان دارند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، دکتر سراج‌الدین عارف‌نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه ما خارج از کمپ‌ها موضوع آب آشامیدنی بود. در این رابطه مردم را به صورت چهره به چهره و با نصب بنر و غیره آموزش دادیم.

وی با بیان این‌که نظارت بر تانکرهای آب را در دستور کار قرار دادیم، تصریح کرد: موارد بیماری‌های اسهال در بیمارستان‌های مناطق سیل‌زده با مناطق غیرسیل‌زده استان، تفاوت بارزی ندارد.

عارف‌نیا با بیان این‌که 100 تن آهک را بین مردم توزیع کردیم، گفت: نحوه استفاده از آهک و شست و شوی ظروف را به خانوارها آموزش دادیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: بعد از گزارشات مردمی درخصوص رها شدن تعداد زیادی لاشه مرغ در رودخانه‌ها و انهار، این موضوع در دستور کار دامپزشکی قرار گرفت و مجموعا 48 هزار قطعه لاشه مرغ جمع آوری شد و الان دیگر لاشه مرغ رها شده را در آب نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: