کد خبر: ۸۰۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۵۷۲
شکلات تلخ دارای آنتی‌اکسیدان‌هایی است که می‌تواند روند پیری را کاهش دهد.
شکلات تلخ بخورید تا پیر نشویدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: برخی افراد تصور می‌کنند که داشتن یک سبد پر از کرم ضد پیری می‌تواند به کند شدن روند پیری‌شان کمک کند اما این کار همیشه به طور کامل پاسخگو نیست.

براساس گزارش «فودایت‌سیف»، به جای خریداری کرم‌های ضد پیری شما می‌توانید تنها با خوردن برخی مواد غذایی از روند پیری خود جلوگیری کرده و پوستی درخشان و جوان داشته باشید. در اینجا با برخی از این مواد غذایی آشنا خواهید شد.

شکلات تلخ

خواص فلاوانول شکلات تلخ می‌تواند از پوست در برابر خورشید محافظت کرده و به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان‌های زیاد برای سلامت پوست مفید است.

چای سبز

چای سبز منبع غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها و پلی‌فنل‌ها است. پلی‌فنل‌ها با حفاظت از کلاژن پوست، علائم پیری را متوقف می‌کند.

قهوه

طبق اعلام موسسه ملی سرطان؛ ترکیبات زیست فعال موجود در قهوه می‌تواند به حفاظت از پوست در برابر ملانوما (سرطان پوست) کمک کند.

سبزیجات

همانطور که می‌دانید سبزیجات دارای میزان زیادی ماده مغذی است و از حملات قلبی جلوگیری و با سرطان مبارزه می‌کند.

همچنین سبزیجات با چین و چروک مبارزه کرده و به دلیل داشتن بتاکاروتن زیاد رادیکال‌های آزاد و آسیب‌های خورشیدی را متوقف می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: