کد خبر: ۸۰۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۲۲۱
مدیر اداره برق چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی ها، باد و رعد و برق امروز یکشنبه موجب شکستگی 51 تیر و سوختگی سه ترانسفورماتور برق در این شهرستان شد.
باد و بارندگی موجب شکستگی 51 تیر برق در چابهار شدبه گزارش خبرداغ، امیدرضا مشهدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خسارت به زیرساخت های برق بر اثر رعد و برق، باد و بارندگی ها سنگین بوده که پس از برآورد میزان خسارت اطلاع رسانی می شود.
وی بیان کرد: شکستگی تیرهای برق در روستاهای وشنام ها، آبکان، لکی و سطح شهر چابهار رخ داده که با تلاش نیروهای این اداره هم اینک در تمامی این نقاط برق وصل شده است.
وی افزود: 10 گروه سه نفره با تجهیزات کامل رفع خاموشی ها را انجام می دهند و هم اینک 6 گروه در دشتیاری، سه گروه پیمانکاری برق و 6 گروه در پلان نسبت به رفع خرابی ها اقدام کرده اند.
مدیر اداره برق چابهار ادامه داد: هم اینک وضعیت برق این شهرستان نرمال است و هرگونه خسارت احتمالی سریعا رصد و اقدامات لازم انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: قطعی برق در برخی نقاط شهرستان چابهار بویژه در نقاط حاشیه شهر و روستاها را شاهد هستیم که امیدواریم خطرات جانی متوجه کسی نشود.
مشهدی از همکاری اعضای ستاد مدیریت بحران، شوراهای اسلامی، دهیاران و قشرهای مختلف مردم در اطلاع رسانی به موقع از مشکلات و حساسیت لازم و همراهی و همکاری با مجموعه برق سطح شهرستان قدردانی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: