کد خبر: ۸۰۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۱
سردرد‌ها بی شمار و معمولا خوش خیم هستند و سالانه در سراسر جهان، حداقل ٤٠ درصد افراد را حتی برای یک مرتبه هم که شده گرفتار می‌کنند
شایع‌ترین سندروم دردسر درد ممکن است، تظاهر بیماری سیستمیک یا داخل جمجمه‌ای باشد؛ بنابراین نیازمند بررسی کامل و سیستماتیک است و به طور کلی، شایع‌ترین سندروم درد است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  شفاآنلاین، سر درد ممکن است، تظاهر بیماری(Sickness) سیستمیک یا داخل جمجمه‌ای باشد؛ بنابراین نیازمند بررسی کامل و سیستماتیک است و به طور کلی، شایع‌ترین سندروم درد است.

سردرد‌ها بی شمار و معمولا خوش خیم هستند و سالانه در سراسر جهان، حداقل ٤٠ درصد افراد را حتی برای یک مرتبه هم که شده گرفتار می‌کنند.

این شیوع در جمعیت شهری یا روستایی تفاوت چندانی را نشان نمی‌دهد. یکی از انواع شایع سر درد، میگرن است.

میگرن سر دردی است عود کننده و خوش خیم که معمولا یک طرفه و به مدت٧٢ ساعت با محرک‌های کلیشه‌ای ایجاد می‌شود.

شیوع آن در خانم‌ها به مراتب بیشتر است و استعداد(Talent) فامیلی در پیدایش آن نقش دارد و از هر سنی نیز می‌تواند شروع می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: