کد خبر: ۸۰۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
تعداد بازدید: ۳۱۹
مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی، گفت: این هم یک تجربه جدید است و محمدرضا زنوزی با توجه به سابقه تیم‌داری به عنوان مالک و مدیرعامل می‌خواهد کار را دنبال کند.
زنوزی دوست دارد خودش در راس تصمیمات باشد/با فروزان برخورد احساسی نشودبه گزارش خبرداغ ، در مورد شکست تراکتورسازی مقابل سپیدرود رشت و حواشی که بعد از این بازی به وجود آمد، گفت: هر تیم بزرگی ممکن است در برخی مقاطع دچار مشکل شود. بازی با سپیدرود روز تراکتورسازی نبود و این تیم یک باخت سنگین را تجربه کرد. خودم در زمان حضورم در تراکتورسازی سابقه بازی در رشت را دارم. در رشت بازی کردن بسیار سخت است و همیشه کار برای تراکتورسازی در آن جو سخت بوده است.

 

وی افزود: اشتباهات فردی باعث شد تراکتورسازی بازی را از دست بدهد. برگشتن به بازی در رشت بسیار سخت است. در آن زمان که ما برای بازی با داماش به رشت می‌رفتیم خیلی کارمان سخت بود. دیروز تراکتورسازی در یک برهه حساس سه امتیاز را از دست داد اما فاصله خوبی با تیم سوم جدول دارد و می‌تواند در ادامه خودش را جمع وجور کند. تراکتورسازی پتانسیل بازگشتن  به کوروس مدعیان را دارد.

 

جعفری در ادامه تأکید کرد: از وضعیت محسن فروزان اطلاع ندارم و نمی‌توانم نظری در این مورد بدهم اما دوستان باید با تامل و رویکرد درست کار را پیش ببرند تا دچار حاشیه نشوند.

 

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی در مورد اینکه اختلاف تراکتورسازی با یک بازی بیشتر با صدر دو امتیاز است و آیا تصمیمات مسئولان این باشگاه بعد از بازی با سپیدرود این تیم را بیشتر وارد حاشیه نمی‌کند، گفت:‌ حتی اگر بر فرض محال این مسائلی که در مورد این بازیکن گفتند درست هم باشد باید این موضوع را درون خانواده حل کنند و نباید این موضوع را در این مقطع حساس بزرگ کنند که حواشی دیگر به وجود بیاید. محمدرضا زنوزی با توجه به تجربیاتش می‌تواند این مسئله را مدیریت و آن را حل کند. امیدواریم این مسئله به درستی بررسی شود و برخورد احساسی صورت نگیرد. تراکتورسازی می‌تواند امسال قهرمان یا نایب قهرمان شود و نباید این فرصت را از دست بدهند.

 

وی در مورد اینکه در شرایط فعلی فشار زیادی در فضای مجازی به باشگاه‌ وارد می‌شود و مدیران چطور باید عمل کنند که تحت تاثیر آن قرار نگیرند، گفت:‌ آنهایی که در باشگاه تراکتورسازی حضور دارند افراد کم تجربه‌ای نیستند. این افراد همه پخته هستند و سرمایه گذاری زیادی هم روی تیم انجام شده است. دیگر فضا به شکلی نیست که تصمیمات احساسی بگیرند و به حواشی و اخبار کذب توجه کنند. هواداران ما این فضا را چندین سال تجربه کردند و می دانند این حواشی می‌تواند به تیم لطمه بزند. در نهایت موضع باشگاه حرف اول و آخر را می‌زند.

 

جعفری در مورد  تغییرات پی در پی سرمربی و مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی و اینکه در حال حاضر باشگاه از سوی سرپرست اداره می‌شود، اظهار داشت: بی‌ثباتی در هر سازمان یک ضعف محسوب می‌شود. باشگاه تراکتورسازی در اختیار بخش خصوصی است و محمدرضا زنوزی هزینه زیادی در این تیم کرده است. باید به او اجازه داد با تفکر خودش تصمیم بگیرد. من احساس می‌کنم زنوزی چون سابقه تیم‌داری در گسترش فولاد را دارد علاقمند است که خودش در راس تصمیمات باشد. شاید داشتن مدیرعامل در باشگاه برای خود او هم ایجاد مشکل کند. زنوزی به عنوان مالک و مدیرعامل کار را پیش می‌برد. این هم یک تجربه در فوتبال ایران است و باید دید شرایط چطور می‌شود.

 

وی در مورد اینکه آیا حضور مدیران عامل در این باشگاه صوری است، تصریح کرد: نمی‌خواهم بگویم صوری هستند اما مالک باشگاه حق دارد تصمیمات کلان را بگیرد و اظهار نظرهای رسمی را انجام دهد که این مسئله با کار مدیرعامل تداخل دارد. این مسائل وقتی پیش می‌آید نقش مدیرعامل ضعیف می‌شود و کار او سخت می‌شود. باید در همین شرایط زنوزی کار را پیش ببرد و ببینیم این تجربه به کجا خواهد انجامید.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: