کد خبر: ۸۰۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۴۸۱
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.
خبری که پرسپولیسی ها را برای برد سایپا امیدوارتر می کند!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، علی دایی سرمربی سایپا فهرست ستاره های مد نظرش را برای دیدار  مقابل پرسپولیس در هفتۀ بیست و پنجم لیگ برتر اعلام کرد، امروز در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

 

سرخپوشان پایتخت در روزهای پایانی فصل جاری، مسابقات بسیار سخت و فشرده ای را در پیش رو دارند، و در اولین دیدار مسیر سختشان فردا عصر به رویارویی تیم سختی مانند سایپا بروند، حال با اعلام علی دایی، امید خالدی، حسین کامیاب، محمد سلطانی مهر، امین حاج‌محمدی  به خاطر مصدومیت و سلیمانی به دلیل انضباطی مقابل پرسپولیس حضور نخواهند داشت. که این خبر خوشی برای پرسپولیسی ها  است، چرا که آنها انگیزه بالایی برای بقا در صدر جدول را دارند، به ویژه شکست دیشب تراکتور می تواند حاشیه امنیت پرسپولیسی ها را در صورت شکست شاگردان علی دایی امروز بیشتر کند و به پنج امتیاز افزایش بدهد.

 

لازم به ذکر است،  پرسپولیس و سایپا تنها تیم‌هایی هستند که در یک فصل موفق به کسب دبل کاپ ( قهرمانی در لیگ و جام حذفی در یک فصل) شده‌اند.

گفتنی است است که تیم پرسپولیس نیز 5 محروم در این بازی حساس دارد، محمد انصاری، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، شایان مصلح و حسین ماهینی بازیکنانی هستند که این دیدار حساس را از دست داده‌اند!

 

 پیمان یوسفی گزارشگر دیدار پرسپولیس - سایپا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: