کد خبر: ۸۰۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
تعداد بازدید: ۳۳۵
لئوناردو دی‌کاپریو، ستاره هالیوود در پستی مداخله جویانه درباره بازداشت و محاکمه فعالان محیط زیست در ایران، درخواست رسیدگی و امضای نامه‌ای جهانی برای حمایت از آن‌ها شد!
پست دی‌کاپریو درباره فعالان محیط زیست ایرانبه گزارش خبرداغ ، لئوناردو دی کاپریو، ستاره هالیوود در پستی مداخله جویانه درباره بازداشت و محاکمه فعالان محیط زیست در ایران، درخواست رسیدگی و امضای نامه‌ای جهانی برای حمایت از آن‌ها شد!

او نوشت:

«بهترین روش برای مستندسازی از حیوانات در خطر مثل یوزپلنگ آسیایی، که فقط در ایران است، استفاده از تله‌های دوربینی است. این کار با ترکیبی از تجربه دانشمندان و ماموران حیات وحش و با اجازه سازمان حیات وحش ایران انجام شده است تا من بتوانم این عکس از یک چیتای نر نادر را با شما به اشتراک بگذارم.

عکس دوم نشان دهنده یک کار گروهی ملزم در این زمینه است. من از دوستانم در ایران تشکر می‌کنم که ۲ نفر از آن‌ها در این عکس به جرم جاسوسی در زندان به سر می‌برند.

او در ادامه پست اینستاگرامی‌اش اظهاراتی درباره فعالان محیط زیست داشته و به نوعی خواسته که نامه‌اش در لوای متنی حمایت طلبانه از فعالان ایرانی محیط زیست بازنشر شود، دی کاپریو در این پست ظریف، روحانی، کیانیان و تهرانی را هم تگ کرده است.»

 

پست دی کاپریو درباره فعالان محیط زیست ایران

پست دی کاپریو درباره فعالان محیط زیست ایران

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: