کد خبر: ۸۰۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
تعداد بازدید: ۲۴۹
‌وزیر جهاد کشاورزی گفت: از روز شنبه مورخ ۲۴ فروردین ماه خسارت آن دسته از کشاورزان خوزستانی که مزارع خود را بیمه کرده بودند، پرداخت خواهد شد. وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: برای آن دسته از کشاورزانی که مزارع آن‌ها بیمه نشده است، با پیشنهادهایی که وزارت جهاد کشاورزی به دولت ارائه داده، پس از تصویب نسبت به پرداخت خسارت بصورت بلاعوض و وام‌های قرض الحسنه اقدام خواهد شد.
پرداخت خسارت سیل به کشاورزان خوزستان از ۲۴ فروردینوزیر جهاد کشاورزی گفت: از روز شنبه مورخ ۲۴ فروردین ماه خسارت آن دسته از کشاورزان خوزستانی که مزارع خود را بیمه کرده بودند، پرداخت خواهد شد.

‌به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، محمود حجتی شامگاه ۲۱ فروردین ماه در جمع خبرنگاران در بازدید از مزارع کشاورزی شوشتر اظهار کرد: بخش وسیعی از مزارع کشاورزی شعیبیه شوشتر دچار خسارت شده‌اند و جبران خسارات آن‌ها پیگیری می‌شود.

وی افزود: از روز شنبه مورخ ۲۴ فروردین ماه خسارت آن دسته از کشاورزان خوزستانی که مزارع خود را بیمه کرده بودند، پرداخت خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: برای آن دسته از کشاورزانی که مزارع آن‌ها بیمه نشده است، با پیشنهاداتی که وزارت جهاد کشاورزی به دولت ارائه داده، پس از تصویب نسبت به پرداخت خسارت بصورت بلاعوض و وام‌های قرض الحسنه اقدام خواهد شد.

امهال ۳ ساله وام‌های دریافتی کشاورزان خسارت دیده

حجتی عنوان کرد: همچنین امهال ۳ ساله وام‌های دریافتی کشاورزان آسیب دیده از سیل نیز عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شده است تا طی روز‌های آتی علاوه بر مزارع، موضوع پرداخت غرامت ایستگاه‌های پمپاژ، احشام شامل دام‌های سبک و سنگین، مرغداری‌ها و حوضچه‌های پرورش ماهی نیز بررسی شود.

به گزارش ایسنا، محمود حجتی به همراه یک هیات با حضور در خوزستان از مزارع کشاورزی آسیب دیده در منطقه شعیبیه شوشتر بازدید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: